hoe verwerk je johannesbroodpitmeel in omneo voeding

hoi hoi

onze sophie souugt redelijk veel. en nu is ons johannesbroodpitmeel geadviseerd..

ze gebruikt omneo tegen de krampjes en ik moet zeggen dat werkt super...

nu wil ik johannesbroodpitmeel gaan gebruiken maar weet niet wat de handigste manier is..

ik maakte voorheen altijd voeding voor 24 uur klaar....
met gekookt water wat ik liet afkoelen en dan voeding erdoor en dan in de koelkast..

kan dat nog steeds en dat je dan vlak voordat je het flesje nodig hebt dat spul erdoorheen doet? of kan dat niet..

enne hoeveel schepjes gebruiken jullie of moet je dit langzaam opbouwen....
ze krijgt 150 cc voeding

enne welke speen gebruiken jullie ivm dikkere voeding..ik heb nu difrax flesjes

liefs en alvast bedankt tobi

Hoe het precies zit weet ik niet meid, wat ik wel weet is dat ik dus de voeding van de kruidvat gebruik en het er doorheen zit.

en o ja ik gebruik de dodie speen 1.2.3.

stand 1 dat is het moeilijkst zeg maar.

maar morgen ben ik er helemaal heb nu ff haast maar alles kan je me morgen vragen.
sorry. in iedergeval veel suc6 en mog je er niet uitkomen tot morgen

Hai Tobi

Evi heeft ook Omneo voeding en Difrax fles. Toen we op deze voeding
overstapten heb ik de Medium speen van Difrax gehaald. (1-2-3 ding vond
ik werkelijk waardeloos!)

Ze moest wel even wennen, slokte de eerste keer de fles te snel op maar
nu is ze er goed aan gewend. Gaatje is groter en dat is handig voor de
iets dikkere voeding zoals Omneo.

Die medium is vanaf 3 maanden... dat is Evi nog niet (nu 10,2 weken) maar deze speen werd wel geadviseerd.

Succes!

Groet van Daan

Hoi Tobi,

Ik gebruik zelf Nutrillon stand.1 gemengd met Nutriton
Nikki krijgt 150cc water en 5 schepjes melkpoeder.Ik doe er 4 schepjes Nutriton erdoor heen.Ik gebruik zelf ook Difrax flessen en gebruik de Mediumspeen voor de smalle flessen en de 1.2.3speen bij de brede flessen.Je moet zelf ff uit dokteren wat voor je kindje het fijnste is.Ik vind het fijn spul.Nikki spuugde ook veel en nu niet meer.
su6 ermee

groetjes van anouschka mv nikki

Ik heb het ook gebruikt bij mijn 2 zoontjes en maakte ook gewoon een kan voeding voor 24 uur.
Als ik een flesje maakte, deed ik het pas per keer erin, nadat de voeding was opgewarmd. Dat werkt prima!!
Wel goed omschudden omdat het flink klontert. Let ook op of het door de speen heen kan omdat het nu dikker is.

succes.

groeten Claudia

Terug
Bovenaan