Hoe vieren jullie OUD EN NIEUW??

Wij thuis. J. heeft vuurkorven gemaakt en zal dat in de straat zetten. dan gaat de hele buurt op straat staan want e brommers/motoren komen een keer of 4 voorbij zonder uitlaat (ja ik weet het maar het is traditie en het heeft wat).
Dan lekker met de buurtjes nieuwjaar vieren bij de vuurkorven.

Waarschijnlijk zitten de meisjes beneden met zulk kabaal op straat maar dat is prima. Zetten wat lekkers op tafel en dan komt het helemaal goed.

Hoe doen jullie dat en wat is jullie verwachting??

Wij willen het nieuwe jaar altijd graag thuis vieren dus wij hebben het geluk dat alle buren dat ook doen..

Liefs Renske

Hier wordt het idd ook standaard met de buren gevierd, erg gezellig altijd.

Helaas moet ik dit jaar werken, en aangezien ik altijd 's nachts werk, vier ik de jaarwisseling dus met m'n bewoners. Ook wel erg gezellig hoor, we maken er altijd wel een feestje van dan!

Wij blijven lekker thuis dit jaar en een bevriend stel uit de buurt komt bij ons. De mannen gaan koken, heerlijk vooruitzicht haha.

De kinderen leggen we gewoon in bed (hun kinderen slapen ook bij ons en die nemen ze weer mee als ze naar huis gaan) en als ze wakker worden van het vuurwerk mogen ze lekker mee naar beneden. De afgelopen jaren zijn ze nog nooit wakker geworden, dus we zien het wel.

Na 12-en nog een borrel met de buurt, dus een gezellige avond/nacht voor de boeg

Groetjes
Susan

lekker saai.
Manlief is 2 dagen ervoor jarig en eigenlijk hebben we het dan wel een beetje gehad dan. We blijven lekker thuis, kaasfondue op tafel tijdens de conference op tv en na 12-en gaan we met de buren wat borrelen. De babyfoon doet het als het goed is bij de overburen want Enzo zal wel weer slapen dwars door het vuurwerk.

Liefs
di silva

Gewoon heerlijk alleen thuis op de bank. Ik vermaak me wel.....beetje tv kijken, wat computeren, wat toastjes op tafel en om 12 uur even naar de overburen en dan vroeg erin.....Net als vorig jaar, zodat ik 's ochtends weer lekker fit ben.....Hopelijk worden de jongens niet wakker.....!!

Groetjes Fonske

Wij gaan dit jaar naar mn zus en zwager.
Mn ouders komen en de ouders en zus met man en kind van mn zwager. Gezellig clubje bij elkaar.
Mn zwager zorgt elk jaar voor wat grote mooie potten en neemt (traditie inmiddels) voor zn schoonzusje romeinse kaarsen en grondbloemen mee, hihi die vind ik helemaal leuk.
Heerlijk he zo'n vuurwerkhandel in de fam, vind het namelijk zonde om geld uit te geven aan vuurwerk

Yoëll gaat daar gewoon in bed en maken hem wakker voor het begint. Hij vind alle knallen in de buurt en de video films bij zn oom  van vuurwerk helemaal geweldig. Dus hij mag wakker worden hoor.  Heerlijk met zn alle bij elkaar  

Oh, ik heb nog geen idee... Oud en nieuw is meestal iets wat we op het laatste moment bedenken wat we gaan doen... het is heel december al zo'n geplan, O&N komt er wat mij betreft altijd wat verloren achter aan.

Ik vind het altijd wel lekker om thuis te zijn oudjaarsavond. Een oliebol erbij, om 12 uur champagne, even naar buiten om de buren de beste wensen over te brengen en dan niet te laat op bed.

Op nieuwjaarsdag is het onze gewoonte om nieuwjaarsvisites te rijden. Een aantal jaren geleden "moesten" we nog naar 9 (!) adressen, en dat waren alleen nog maar ouders en grootouders. Inmiddels is van de oudste generatie niet veel meer over en treffen we een aantal ouders bij grootouders. Met een beetje geluk hoeven we dit jaar maar 2 of 3 adressen aan te doen.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Met oud en nieuw zijn we uitgenodigd bij vrienden die tegenover wonen....maar aangezien ik vandaag 40 weken zwanger ben, denk ik niet dat ik het ga redden om ernaar toe te gaan en wordt het ws een rustige avond thuis (ook gezellig met onze nieuwe telg natuurlijk). Waarschijnlijk ben ik blij dat ik dan een beetje slaap krijg en kan ik het geneens volhouden tot 12 uur...hihi. ;-)

Groetjes,
Patty mv Nynke en vandaag 40 weken zwanger!! (spannend....)

Terug
Bovenaan