Hoe vinden de mannen die dikke buik?

Hoe goed het ook allemaal gaat verder, ik heb wel iets wat ik echt heel moeilijk vind. Mijn vriend vind zwangere vrouwen verre van aantrekkelijk. Hij is echt super lief en het is ook niet dat het nu 'rustig' is in de slaapkamer. Maar ik merk wel dat ik er steeds meer moeite mee krijg. Word er gewoon soms verdrietig en down van. Iedereen om me heen, van bekende tot wild vreemde roept dat ik 'zo mooi' zwanger ben, maar mijn eigen vent vind het maar niks. Het is niet dat hij het zo zegt ofzo, maar het weten is al zo lastig.
Zijn er meiden die dit herkennen en hoe gaan jullie er mee om?

wat vervelend voor je zeg! zwangere vrouwen zijn prachtig met die ronde buiken en borsten, vind ik dan! ik vind mezelf de ene dag mooier dan de andere, maar mijn man vind het geweldig en kan er niet vanaf blijven. tja ik zou niet weten hoe je ermee om kan gaan, maar wens je wel veel sterkte en probeer zelf lekker te genieten van je mooie rondingen!

Ja, moeilijk...
De onzekerheid herken ik wel. Het ene moment vind ik mezelf heel erg mooi met m'n buik en de volgende dag weet ik niet wat ik aan moet trekken en voel ik me net een ronde koe. Op dat soort dagen kan ik me ook niet voorstellen dat mijn man me aantrekkelijk vindt.
Mijn man vindt zwangere vrouwen heel erg mooi en zit veel aan m'n buik, dus ik weet niet hoe je daarmee om moet gaan.
Ik denk dat erover praten met hem het beste is en je onzekerheid uitspreekt. Dat doe ik ook en dat helpt mij.

Wat lief dat jullie zo reageren, zou zo graag willen dat hij het ook leuk zou vinden om aan mijn buik te zitten en me nu juist extra mooi zou vinden.... Hij geeft zelf wel aan dat hij blij is dat ik goed voor mezelf zorg en hij is in andere dingen juist extra zorgzaam.
Ik zal het toch nog eens proberen ter sprake te brengen, wie weet heldert het wat op en voel ik me weer wat dichter bij hem staan.
Geniet extra van de mannen die jullie nu zo mooi vinden!!

ga anders lekker met je moeder of een goeie vriendin naar tenerife! daar zie je bijna geen zwangere vrouwen en de spaanse mannen zijn juist dol op zwangere vrouwen! daar krijg je sowieso aandacht in overvloed, heb ik wel gemerkt 4 weken geleden, niet dat je er wat mee moet doen maar al die aandacht is wel erg leuk haha!

die van mij vind het heel mooi .. ons kindje wat erin beweegd. Bijna elke avond praat hij er even tegen en voelt hij hoe ze aan het boksen is. nadeel vind ie dat de bedpret naar het 0 punt is gedaald :) maar dat komt vast ook wel weer .. ben benieuwd hoe al de papa's het gaan doen als de ukkies er eenmaal zijn!

Die van mij zegt ook mooie ronde buik maar ik geloof niet dat hij alle lichamelijke veranderingen nu zo fantastisch vind. Hij zal t nooit zeggen want hij accepteert gewoon dat t erbij hoort. Ik denk dat als ik er 1 jaar na de bevalling nog zo uit zou zien ik er zeker iets over zou horen. ik snap best dat je t moeilijk vind maar tja je kunt iemand moeilijk dwingen om iets mooi te vinden als hij dat niet vind.

He... Mijn man vind mijn dikke buik ook verre van aantrekkelijk. Ben nu 30 weken zwanger en van de achterkant kun je niet eens iets zien. Maar tussen mijn buik mooi en prachtig vinden en mijn buik aantrekkelijk vinden, daar zit het verschil. Hij zegt weleens bahh die buik. maar ja hij vind mij nog steeds aantrekkelijk en mijn buik vind ie prachtig mja die buik is nu eenmaal niet aantrekkelijk. Snap je het een beetje? haha.
Ook zelf krijg ik er steeds meer moeite mee maar dat komt ook omdat ie nu zo groot word en dus in de weg gaat zitten waardoor je niet alleen weet maar ook nog eens voelt door je beperkingen dat je een dikke buik hebt.
Komt goed nog eventjes en we zijn weer op en top haha. xxxxx

Terug
Bovenaan