hoe vinden jullie het om zwanger te zijn meiden?

heey was even benieuwd hoe het gaat nu op de helft bij iedereen

ik heb namelijk aardig wat rugpijn en heb al fysio elke week en ben ook een dag minder gaan werken omdat dat echt niet meer lukt die 4 dagen
merk meteen als ik een stap teveel zet
en het enige wat ik in de avond nog kan is plat liggen

maar goed...
ondanks dit vervelende kwaaltje ben ik nog steeds dolgelukkig met mijn zwangerschap!!
geweldige 20 weken echo ook gehad
en heb een enorme druktemaker hahha
voel hem echt elke dag de hele dag door

vind mijn buik ook zo leuk heb best al een flinke buik
dus al met al ben ik ondanks de kwaaltjes (want heb er best aardig wat gehad en heb) nog steeds helemaal blij

hoe is dat bij jullie??
xx

Hoi,

Hier gaat ook alles nog goed. Ik merk wel dat het een stuk zwaarder is, nu ik al een dochter van 3 jaar heb rondlopen. Alle kwaaltjes komen ook eerder, heb nu soms al last van brandend maagzuur en gisteravond voor het eerst een harde buik.
Rug speelt ook regelmatig op. Maar verder ben ik ook nog erg blij hoor met m'n zwangerschap, geniet ook volop van de bewegingen in m'n buik.

Bij mij is het ook nog spannend dat het niet weer een vroeggeboorte wordt, m'n dochter is nl. 7 weken en 2 dagen te vroeg geboren. Ik loop nu dan ook wel bij de gync.

Groetjes,
Angel

En dan een pessimist:

Het blijft aftellen, zwanger zijn blijft een noodzakelijk kwaad om er een mooi kindje voor terug te krijgen, en het lijkt wel of me deze zwangerschap nog meer m'n neus uitkomt dan de eerste. Ach, nog min 13 weken en max 18 weken! En...! Ik pas al mijn gewone kleding nog, en dat maakt een hoop goed!

Janine

Ook al valt deze zwangerschap me veel zwaarder dan de eerste (bekkenklachten vanaf week 11 en niet meer voor de klas+veel minder uren werken), toch geniet ik met volle teugen.
Die kleine is zo lekker druk en groeit uitstekend. Onze dochter (3 jr) vindt het allemaal prachtig en heeft zelf ook een baby in haar buik, haha.
Ondanks het afzien, wat het soms echt wel is, vind ik het weer wonderbaarlijk en mag iedereen mijn buik zien!

Groetjes, Kaskes

Ik vind deze zwangerschap makkelijker dan de vorige. Heb wel wat last van hormonen en vind dat weleens vervelend. Maar val deze keer niet voortdurend flauw, voel me eigenlijk wel goed. Jammer dat de placenta voor ligt, kan het kindje dus niet heel vaak voelen, alleen als hij onderin schopt. Nou ja, al met al ga ik ook voor het eindresultaat hoor, maar vind het niet zo erg als bij nr. 1.

Hoi,
Ik heb ook gemengde gevoelens.. Ben dolblij met het feit dat ik zwanger en en heel dankbaar voor de verrassing dat het er 2 zijn, heel bijzonder.. De buik vind ik ook prachtig en zeker nu ik elke dag flink wat beweging voel begint het echt te dagen dat er straks 2 koters komen.
Maar daarnaast begin ik me ook een olifant te voelen, ben al behoorlijk aangekomen (nadat ik jarenlang moeite heb gedaan om m'n gewicht naar beneden te krijgen en te stabiliseren) en ik moet nog wel een tijdje. Ben bang dat ik straks als het echt lente wordt (jeetje wat een baggerweer he.. het wordt dit weekend gewoon 4 graden!!) en dan zomer al het vocht van de wereld ga vasthouden. Maar goed. Dan bedenk ik me toch dat dit een natuurlijk proces is en dat ik straks misschien weer helemaal slank-gezogen wordt door die 2 babies haha en ik de zwangerschapskilo's eraf loop elke dag met 2 babies naar 3 hoog op en neer... (gelukkig kan de wagen wel beneden blijven staan..)
En ik prijs me gelukkig dat tot nu toe de kwaaltjes uitblijven. Behalve vermoeidheid en wat knorrigheid (maar daar heeft mijn omgeving meer last van dan ik haha..).
succes iedereen!
groetjes, Rudy

Hoi hoi,

Ik ben nu  ruim 25  weken zwanger van de eerste en geniet van iedere dag. Heb al een aardig buikje en de kleine is lekker beweeglijk. Het schopt vrij vaak en m'n buik krijgt soms de raarste vormen van al die bewegingen.Ik kan er uren naar kijken en voelen.
Heb alleen sinds 2 weken last van een zenuwbeknelling in m'n linker bovenbeen/bil. Loop dus half mank en krijg nu fysiotherapie. Maar ondanks dat is het echt iedere dag  genieten.  Ben ook heerlijk aan het shoppen. Vandaag de kinderwagen opgehaald en als ik die hier zo zie staan, kan ik haast niet geloven dat daar over een paar maanden een echt klein mensje in ligt.  
Maar voorlopig moet hij/zij nog maar even goed groeien en moeten wij onze nieuwsgierigheid toch nog maar even bedwingen.

Groetjes, Miranda  

leuk om die verhalen te lezen allemaal

hoeveel zijn jullie al aangekomen?
omdat ik lees dat er al aardig wat buikjes zijn
hier ook hahah ik ben al 6 of 7 kilo aangekomen maar vind het geweldig die buik hahha

lekker blijven genieten allemaal het is echt een wonder!

ohja moet er ook nog bijzeggen dat ik nu al een echte trotse moeder ben met me echo fotos hahha laat ze aan iedereen zien
maar krijg ook alleen maar leuke reacties want ze zijn ook zo mooi duidelijk

xx

Terug
Bovenaan