Hoe vinden jullie kindjes het in de auto?

Hoi, sinds kort kan Caspar (mrgn 11 mndn) echt niet meer in de maxi cosi. Eenvoudigweg te klein. Dus in de autostoel. Maar we moeten er allebei heel erg aan wennen. Caspar vindt het met regelmaat echt niet leuk en zet het dan op een gillen. Ik ben alleen met hem, dus ook alleen in de auto en dat is dan op zijn zachtst gezegd niet fijn. In de maxi cosi was dit nooit een probleem. Ik heb al van alles geprobeerd. Speelgoed tegen de voorstoel, kinderliedjes in de cd speler, stoel in verschillende standen, stoppen onderweg etc. Maar er lijkt tot nu toe niet echt iets te zijn wat helpt.

Herkent iemand dit? En hebben jullie nog suggesties?

nee herken dit niet, jayden zit altijd lekker naar buiten te kijken of zit lekker te kletsen.
hoop dat je snel een oplossing vind, kan me voorstellen dat het niet prettig is.

Ik herken het ook helemaal niet. Tim vindt het juist helemaal leuk nu, in de grote autostoel. Klinkt misschien stom, maar heb je hem uitgelegd waarom hij nu in deze stoel moet?

pascal zit ook graag in de auto stoel. ik heb een spiegel aan de hoofdsteun van mijn stoel. dan heeft ie iemand om tegen te kletsen. maar die spiegel hangt er pas sinds gisteren, pascal heeft geen probleem met de stoel. zit lekker naar buiten te kijken en brabbelt over alles dat hij ziet.

Ik herken het is zoverre dat onze kleine auto rijden gewoon verschrikkelijk vind. Hij zit vast natuurlijk en dat vind hij gewoon helemaal niks. Hij heeft een hele mooie hoge autostoel van maxi cosi( tobi) dus hij kan lekker naar buiten kijken maar hij vind het gewoon niet leuk.

Nou gaan we zaterdag naar oostenrijk nu maar hopen dat het dan goed gaat. Wellicht helpt het dat hij dan geen jasje aan heeft maar gewoon een lekker jogging pakje.

Jochem vind auto rijde ook heerlijk. Zowel achterin, en bij zit hij voorin en dat vind tie ook geweldig.
Als mede airbag uitzet mag en kan het stoeltje ook voorin misschien is dat ee idee......? Dan zit tie lekker naast je.

geen ervaring mee antonio vind het wel prima maakt hem niet uit in welke stoel, hoop dat je kan uitvinden wat er is. miscshien heeft hij het te warm en helpt het idd als hij voorin bij jou zit zodat hij je kan zien

alicia vind het heerlijk in de auto maar o wee als we in de file staan. stil staan vind ze niks.
bij haar tante en oma kan ze voorin die hebben geen airbag maar wij wel alleen zijn ben ik in het begin bij haar gaan zitten en toen steeds vaker voorin gegaan. ze vind de autostoel echt geweldig ze kan alles zien!

Terug
Bovenaan