hoe vlees klaar maken voor dochter van 13 maanden



Hoi wij geven ons dochtertje tot nu toe nog steeds potjesvoeding, maar we willen haar graag met ons mee laten eten alleen weet ik echt niet hoe ik het vlees voor haar moet klaarmaken ik hoor vaak dat je vlees moet koken of stomen maar hoe kun je nou bijv. een karbonade koken ?  hoe doen jullie dit ik wil echt het beste voor ons kindje maar ben voorzichtig met dit soort dingen   voor onszelf bak ik het gewoon ik ben trouwens ook een beetje onzeker ik kan wel koken hoor maar als ik dan voor haar moet koken ben ik bang dat het niet gaar is daarom nog steeds die potjes mischien kan iemand mij tips geven ???

 
Hoi!
Onze zoon eet ook vanaf dat ie ongeveer een jaar was met de pot mee bij ons. Hij is een makkelijke eter gelukkig. Wat vlees betreft ben ik gewoon gaan proberen. Ik begon met wat makkelijks (wat ook makkelijk te snijden en evt. te kauwen was), zoals kipfilet of tartaar, maar gewoon een stuk van ons gebakken vlees afgesneden toen het eenmaal gaar was. Heb zelf vlees nooit gekookt ofzo. Ikzelf hou niet van gekruid eten, mijn man wel, maar als hij eens een gekruid lapje vlees wilt, bakt hij het voor hemzelf apart en ik bak het vlees voor mij en de kleine samen. Meestal prak ik het fijn gesneden gare vlees door z'n bordje met aardappels / groente.
Als we macaroni eten, zit daar gewoon geruld gehakt tussen, lust ie ook.

Tis een beetje uitproberen, maar dat zal vast wel lukken. Onze zoon is 17 maanden en lust eigenlijk gewoon alles. Succes !
 
Terug
Bovenaan