hoe voel je een eisprong?

A

Anoniem

Guest

hoi meiden

kunnen jullie mij vertellen wat en hoe je je voelt bij een eisprong?
heb vandaag de hele dag een lichte buikpijn en een vol gevoel... het zou rond deze dagen moeten zijn dus vroeg me af of dit een teken is.
hoop dat jullie me kunnen helpen.

liefs Ruby

Hoi Ruby,

Niet alle vrouwen voelen hetzelfde en niet alle vrouwen voelen een eisprong.
Ik heb het geluk dat ik het wel kan voelen.
Bij mij is het een soort steek, soms links en soms rechts in de onderbuik (liesstreek).
Ik vind het geen prettig gevoel, bij mij  houdt het  soms wel 2 of drie dagen aan.....(niet aan een stuk door gelukkig) Eerst wist ik ook niet wat het was.
Omdat mijn slijm rond die tijd doorzichtig is, kwam ik erachter dat het de eisprong wel moest zijn.

Groetjes en succes! Dat het deze ronde wél mag lukken!
Ik heb me trouwens net een maansteen besteld, baadt het niet, dan schaadt het niet........... toch?

Suus

Ha Ruby,

Het is inderdaad bij elke vrouw anders, als je het al voelt!
Ik voel het alleen aan de rechterkant, dan voel ik ook een gemene steek in mijn rechter onderbuik. Ik   moet wel echt opletten hoor, ik voel het maar een paar keer... Sommige maanden voel ik helemaal niets, en als ik het wel voel is het rechts.
Misschien heb je er iets aan.
Groetjes J

quote: Ruby schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-03-2005 20:48:34'));

hoi meiden

kunnen jullie mij vertellen wat en hoe je je voelt bij een eisprong?
heb vandaag de hele dag een lichte buikpijn en een vol gevoel... het zou rond deze dagen moeten zijn dus vroeg me af of dit een teken is.
hoop dat jullie me kunnen helpen.

liefs Ruby

Hoi Ruby,
Ik kon mijn eisprong nooit voelen. Maar ik heb een aantal keren wel iets kunnen herkennen van d eandere kenmerken, waar Maantje bijvoorbeeld ook naar vroeg. Ik kon enkele keren herkennen dat mijn slijm helderder werd en dat het wat taaier werd, een klein beetje zoals rauw eiwit van een kippe-ei. Dat ging niet bij al mijn cycli op. Zeker toen ik net stopte met de pil klopte er niets van. De eerste keer dat mijn cyclus wel weer klopte (na 5 perioden) was het raak. Dat duurde echter maar 6 weekjes. Daarna ben ik   nog een ongesteld geworden, waar geen enkel kenmerk te beknnen was. En de keer daarop was het wel weer herkenbaar, maar verwarrend, doordat er 2 keer een herkenbare periode in zat. Uiteindelijk was de tweede keer van die twee raak en ben ik nu zwanger. Succes dus met je eisprong peilen.
groejtes
greet

Terug
Bovenaan