Hoe voel je je ei??

A

Anoniem

Guest
Hey,

Ik lees veel verhalen van meiden die hun eisprong voelen, maar wat voel je dan??
Menstruatie pijn kende ik ook niet maar ik denk dat ik daar vorige week voor het eerst kennis mee heb gemaakt, steken links onder in mijn buik, tegen mijn lies aan en een drukkend gevoel. Dit overigens 3 á 4 dagen voor dat ik ongi werd...apart. Hoopte dat het met een innesteling te maken had, maar helaas.

Sinds juli gestopt met de pil.

xxx

Sinds ik met de pil in jan. gestopt ben, voel ik dus goed mijn ei. Wist dat eerst niet, maar toen ik echt bezig was met zwanger worden en overal op internet aan t zoeken was, bleek het dus mijn eisprong te zijn. Ik voel dus steken in liezen, ook ben ik eens een keer echt misselijk geweest, beetje zeurig gevoel, of drukkend gevoel. Wel fijn om te voelen, want nu weet je precies wanneer t weer tijd is om te klussen!
Bij mij gelukt, want was in 1e ronde voor 1e kindje gelijk zwanger (helaas uitgedraaid op een mk).

Klus ze!

Hallo,

Ik ben sinds 4 oktober gestopt met de pil. Op 8 oktober tot en met 12 oktober ongesteld geworden. Hierna niet ontpilt, maar er voor gegaan. Ben benieuwd.
Ik voelde gister volgens mij mijn eisprong. Had steken in mijn buik en wat rugpijn, duurde niet heel erg lang, want dat gevoel was er maar een paar minuten. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar mijn ongesteldheid komt waarschijnlijk pas op 4 november. Oja, gister had ik ook wat bruine afscheiding?(sorry, voor deze benaming)

Groetjes van Patries.

Terug
Bovenaan