hoe voelen de eerste schopjes?

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik had nog even een vraag over de eerste schopjes...
Ik ben nu 18 weekjes en ik voel wel iets in mijn onderbuik zoals je soms je darm voelt ploppen maar dit hoor je niet.
Het komt voornamelijk voor in mijn onderbuik maar ook soms links en rechts voel ik het.. is dit het kindje of zijn dit mijn darmen?

Is trouwens wel mijn eerste dus weet niet hoe t zou moeten voelen rond deze periode

gr angela

Hoi. Dat zouden idd wel de eerste beweginktjes kunnen zijn die je voelt. Ik voelde het bij mijn eerste pas met 22 weken, maar daar lag de placenta aan mijn buikzijde dus dan voel je het sowieso later...
Maar het begint wel met voorzichtige plopjes zeg maar, en dat gaat straks over in schopjes...
Geniet er maar van!! Als je straks bent bevallen ga je dat echt missen..
Gr. Anne-Marie
34+1 zwanger van mijn tweede kindje

Hoi die plopjes of vlindertjes dat is echt de kleine hoor ga er maar is op letten als je rustig zit of in bed ligt.... ik voelde het bij de eerste rond de 20 wk en bij de twee al met 16 weken , ik vond die beweging in je buik ook als ze straks soms echt hevtig worden echt een heerlijk onderonsje met je kindje echt iets vanjezelf...

geniet er maar van , liefs daan 5.5wk zwanger van 3 dekindje

leuk!!! dus waarschijnlijk toch de baby :D

Ik kan me wel voorstellen dat je het gaat missen want is dan wel ineens leeg in je buik! maar heb je natuurlijk wel iets moois terug :)

Terug
Bovenaan