Hoe voelen jullie je eisprong?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik heb een vraagje, voelen jullie je eisprong? we zijn bezig voor nr 3. Ik heb de afgelopen 3 maanden ovulatietesten geprobeerd alleen die werken op de een of andere manier bij mij niet. ik heb in al die tijd testen geen een keer een dubbele streep gehad. Vorige maand is er in het ziekenhuis bloed geprikt om te kijken of ik een eisprong gehad had en die was op de 17e dag.

Nu moet ik van de gyn eerst maar eens een poosje op de 15e 17e en 19e dag klussen. Het zou fijn zijn als ik ongeveer wist wat ik moet voelen. Ik heb wel altijd kramp een paar dagen maar zou die er mee te maken hebben?

DAANTJE

Hey.

Ik wist ook nooit zo goed of ik mijn eisprong voelde.
Ik hou nu 2 maanden mijn temp. bij en dag 20 heb ik een lichte kramp in mijn onderbuik, waarnaar de dag erna mijn temp. omhoog gaat,
Dus dit betekend dat die kramp mijn eisprong is geweest.
Of dit een paar dagen kan zijn weet ik niet, misschien is dit de voorbereiding op je eisprong?????

Groeten van Miena.

Nou, ik voel hem goed, nl vandaag.
Na 2,7 jaar bezig zijn, heb ik het gevoel alsof het elke maand steeds pijnlijker wordt.
Het voelt bij mij nu echt alsof ik ongi moet worden.
 Ik voel het dan in mijn onderbuik, links en rechts.
Dit was vroeger nooit zo.
Vanochtend heel erg kramp gehad, kon moeilijk rehtop staan.
Erg vervelend, en ik baal nog erger, want mijn vriend had gister en eergister geen "zin".
Dus, weer kans voorbij.
oh ja, en ik heb dan ook erg veel slijmdraden.
Hopelijk kun je hier iets mee.

Veel liefs van Gré,
na meer dan een halfjaar, weer terug op dit forum (erg verslaafd raak je eraan, heb de computer alweer 2 en half uur aan staan om alles te lezen)

Hallo,

Ik dacht altijd dat ik mijn eisprong rond dag 14 had omdat ik een cyclus heb van 28 dagen. Blijkt na het gebruik van de Persona (prima ding!) dat het rond dag 18/19 is. Ik voel dan altijd een kramp in mijn darmen, links of rechts, alsof er iets klem zit in een bocht van mijn darmen. Ik denk dat dat betekent dat het eitje echt op springen staat. Kort daarna is de kramp ook weg. Ik houd het al maanden in de gaten en weet het nu zeker dat dat mijn eisprong is.
Van slijmdraden heb ik nooit "last".

Ik heb ook wel eens dat mijn vriend geen zin heeft en dan voel ik inderdaad ook dat er weer een kans voorbij gaat! Vind ik best vervelend dat ik er zo mee bezig ben. Heb ook besloten daar effekens mee te stoppen, het maakt me echt gek.

Heel veel succes allemaal!
B

Hey ladies,

ik voel mijn er ei altijd erg duidelijk... laat ik het zo zeggen, ik ben al een keer tegen de vlakte gegaan van de pijn. Dit is al een hele tijd geleden, maar ben toen in de ambu naar het ziekenhuis. Dit was niet zo'n succes. Moest toen een nacht blijven ter observatie..... Dat was oa een reden om aan de pil te gaan.
Nu voel ik het weer. De laatste 2 keer was het 's nachts, werd er waker van en durfde bijna niet te ademen van de pijn. Bewegen gaat al helemaal niet. Duurt ongeveer een minuut of 20. Is heel apart. Wist toen meteen weer wat ik had.

Groetjes Noelie

thanks meiden,

Hier heb ik echt wat aan ik heb dat gevoel namelijk van de maand ook gehad dat ik heel erge steken e.d. had en twijfelde heel erg maar ik ga er volgende maand zeker rekening mee houden  dan klus ik zeker op die dagen. Ik merk wel dat het steeds meer grip op me krijgt ik probeer het wel los te laten maar ben er wel heel veel mee bezig hoor.

daantje

Terug
Bovenaan