Hoe voelen jullie je meiden?

hee meiden,

gewoon even benieuwd hoe het met jullie gaat? nog meer kwaaltjes gekregen? of juist minder?
Hier mag ik absoluut niet klagen...
ben eigenlijk alleen erg moe, en iets last van gevoelige borsten! Hopelijk blijft het zo ;-)
ook ben ik wat emotioneler als anders, en sneller boos hahaha irriteer me sneller! herkenbaar voor iemand?
Voor ons nog 10 dagen wachten op de echo! aftellen is begonnen! pfff toen ik belde moest ik nog 4 week wachten dus duurde nog zo lang, maar nu gaat het wat sneller!
Vandaag 7 + 3 dagen of 8 week....we zullen het zien bij de echo! Kan niet al te strakke kleding dragen want heb aan einde van de dag echt een mini-buikje hihi Bij me dochter had ik bij 12 week ookal een flinke buik, en ze zeggen bij een 2e dat je het soms nog eerder gaat zien. Zal mij benieuwen!
Zo weer een heel verhaal...ga nu lekker met bakkie thee en kleedje op de bank liggen. GTST kijken en finale van Hollands Next Top Model!
fijne avond!

Hi Neomi,

Hier gaat het goed hoor! Mag niet klagen, bijna 10 weken zwanger, das echt een record voor mij :) dus dat gegeven maakt me al heel blij! Verder heb ik gevoelige borsten, meer en andere eetlust en moe... lig nu ook op de bank HNTM te kijken, heerlijk hoor!
Wat kan het wachten soms lang duren he, ik mag gelukkig om de twee weken even komen, maar zelfs dan wordt ik ongeduldig ;-)

Het buikje ga je trouwens bij mij ook al zien! Kleding zit ook niet meer heel lekker... lastig!

Succes met aftellen en veel plezier verder met de finale van HNTM!

Gr. Juutepetuutje

Hier ook alleen nog moe dus ik klaag ook niet hahahah.

@juutepetuutje Fijn is dat he dat je om de 2 weken mag komen. Op naar de 13 weken! Ik heb vandaag weer een echo gehad en mini springt rond.

Haha ja hier ook: slofjes aan, dekentje. Ik heb zondag zelfs heel relaxt een middagslaapje gedaan. Chill mode! Wel jammer dat de misselijkheid weer opsteekt.. ik hoopte dat het weg was toen het 2 dagen uit bleef. :(

Hier allemaal zijn gangetje, helaas in de ziektewet, ik geef erg veel over en ben 4 kilo afgevallen in 1 week tijd vandaar dat ik rustigaan moet doen omdat ik al erg slank ben.. Vandaag lekker pannenkoeken gegeten en ze smaakten echt lekker!
Ben wel wat moe, mja.. De 1e weken wilde ik voelen dat ik zwanger was. ik had geen klachten, maar had niks moeten zeggen..nu ik een week boven de pot heb gehangen denk ik: oke ik weet het wel hahaha laat me maar lekker werken en genieten! haha
Iedereen lekker genieten!

Liefs

Hier gaat alles ook wel oke

ben vandaag 11+2 en nog best moe en miselijk ach ja we doen het ervoor.

ik dacht dat het aan mij lag,maar heb ook al het gevoel dat je wat ziet.

Liefs

Terug
Bovenaan