hoe voelen jullie je.?

ik heb na 5 wkn eindelijk lekker het ritme te pakken..
zonder dat ik moe ben..

alles valt nu lekker op zijn plek.
heel vreemd..
heb blijkbaar ff moeten wennen aan alles en nu gaat alles vanzelf.

heerlijk gevoel echt waar..

Kay slaapt ook sinds een week de hele nacht door en ook overdag is hij een tevreden ventje!
Ik kan weer lekker veel doen en wat tijd voor mezelf nemen en voel me daar helemaal happy bij... totdat ik naar beneden kijk haha... Daar hangt nog een uitgezakte "vleesschort" waar ik me gruwelijk aan stoor!!

Eindelijk zijn de 6 weken om (rustig aan doen ivm keizersnee) en kan ik langzaam weer iets gaan doen aan mijn conditie. Als dat weer een klein beetje in model is dan ben ik weer helemaal in mijn element!!

Esmé

Yari is inmiddels al weer 10 weken Zucht wat gaat dat snel..........
Ik had eigenlijk al heel snel ritme te pakken, het scheelt denk ik ook dat ik altijd al met Yenna een heel schema heb en Yari passen we er gewoon bij in.
Klinkt heel stom maar dat gaat eigenlijk vanzelf.
Alleen de nachten  was erg vermoeiend maar daar ben ik ook al aan gewend en vaak na de fles van 23.30 uur ( hij word dan zelf wakker ) slaapt hij door tot 5.30 uur dus ik vind
Dat ik zeker niet mag klagen....
Doe ik ook niet, ben alleen maar aan het genieten van mijn 2 kleintjes.
Groetjes Marina.

Nou ik voel me op zich goed, beetje hoofdpijn door het slaapgebrek maar dat is te overzien. En Tyche is ook pas 3,5 week dus zal wel goedkomen allemaal. Baal wel een beetje van mijn lijf. De kilo's zijn er al af maar heb echt een flubberbuik nog vol striemen. Heb hier al eens een topic over geplaatst en gehoord dat je oefeningen kan doen. Maar dat lukt me gewoon nog niet. Ik verga dan van de pijn dus moet gewoon nog even rustig aan doen. Ik mag nog niet klagen!

Enzo is nu 3 weekjes oud en ben nu heel langzaam bezig een ritme te krijgen.
Moet zeggen sommige dagen zijn makkelijker als andere, hoor!
We zijn nog heel erg moe en 'snachts wil hij nog steeds zijn voeding. Heel af en toe valt een huiluurtje ook in de nachtelijke uren en dat is heel vermoeiend.
Ik probeer nu wel zo veel mogelijk vanalles te doen dat ik hiervoor ook deed en dat lukt me aardig. Vandaag ben ik voor het eerst alleen weg geweest met de auto met de kleine en dat ging heel goed. Op die manier pak je weer je oude dingen op om zo je ritme te vinden.
Maar het lijkt ons heerlijk om minder moe te zijn!!!! Ik kan niet wachten op de dag dat we ons wat meer uitgerust voelen!

liefs
di silva

Hoi allemaal nou Lennon is best een tevreden mannetje op de 10 uur huilen per dag na dan... hahha nee hij begint om 17.00 uur want dan krijg hij zijn fles en is niet meer in slaap te krijgen tot half 12 ongeveer dan valt ie in diepe rust maar moet dan eigenlijk zijn fles om 24.00 uur... Das jammer.. snachts komt hij altijd tussen half 3 en 4 weer en dan gaat hij daarna ook helemaal niet meer slapen tot ong. 9 uur...  Ik moest achteraf vannacht wel lachen om mezelf.. Hij kwam alweer om 2 uur en ik sliep net een uur.. Hij is toen ook niet meer gaan slapen tot sochtends om 8 uur mijn moeder mij af kwam lossen ( jajaj woon nog thuis maar heb een huis gekocht ben druk aan het verbouwen, alleenstaande moeder ben ik is best zwaar geloof ik )... Halverwege de nacht trok ik het niet meer op dat kleine benauwde kamertje met een bezwete mama en Lennon die alles bij elkaar gilde... toen ben ik naar de wc gegaan en daar gewoon een half uur blijven zitten en een beetje huilen, want god wat had ik een zelfmedelijden... haha Hij is nu 3 weken en ik overdrijf niet als ik zeg dat ik in totaal pas 50 uur geslapen heb... Dit in combi met mijn zebra/blubberbuik is niet echt een oppepper voor me humeur moet ik zeggen... maar ja we slaan ons er gewoon doorheen hij is verder superschattig...

Terug
Bovenaan