Hoe voelen jullie je?

Hallo allemaal,
afgelopen vrijdag een test gedaan en ja hoor zwanger van de tweede! Wat een wonder weer!
Spannend hoor!
14 april eerste echo om te bepalen hoe ver ik precies ben.
Hoe voelen jullie je?
Ik voel me wel goed af en toe wat misselijk maar niet eens zo moe.
Heerlijk gevoel, zeker met dit lenteweer!

Hoi Hoi,

vrijdag was voor mij ook de test. Ik ben mega-moe. en misselijk ,zere borsten.EN puisten die ik nog nooit heb gehad maar ik vind het allemaal niet erg want het is voor een goed doel!!!
Heerlijk.... is dit lekker van genieten zeker met dit weer ziet de wereld er een stuk aangenamer uit!

Liefs krys

Hoi Hoi,

vrijdag was voor mij ook de test. Ik ben mega-moe. en misselijk ,zere borsten.EN puisten die ik nog nooit heb gehad maar ik vind het allemaal niet erg want het is voor een goed doel!!!
Heerlijk.... is dit lekker van genieten zeker met dit weer ziet de wereld er een stuk aangenamer uit!

Liefs krys

Hoi,

Ik weet nu 2 weken dat ik zwanger ben. Ik ben heel af en toe misselijk, wel heel erg moe. En het voelt alsof mijn borsten op knappen staan. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik 9 maanden misselijk geweest. Dus eigenlijk mag ik niet klagen.

Je mag trouwens wel snel voor een echo. Ik ben nu 7 weken en mag pas 27 april!!!

Gefeliciteerd en welkom!

Ik voel me deze weekniets minder... Vorige week zat ik me nog zorgen te maken dat ik nergens last van had, nu ben ik 24/7 misselijk. Net als bij mijn 1e zwangerschap... Gelukkig niet spugen. Begin ook te merken dat mijn reuk sterker wordt. (Bij mijn 1e hadden we net de trap geverfd en in de botenlak gezet. Wat heb ik daar van gekokhalst!) Vond het op mijn werk toen ook stinken en dat merk ik nu weer. Wordt misselijk van de uitlaatgassen van de computers, printers etc... Hoop niet dat het nu weer tot week 16 duurt (of langer...)
Verder merk ik nog weinig, geen last van mijn borsten en ook niet extra moe of zo.

Gefeliciteerd en welkom!

Ik voel me deze weekniets minder... Vorige week zat ik me nog zorgen te maken dat ik nergens last van had, nu ben ik 24/7 misselijk. Net als bij mijn 1e zwangerschap... Gelukkig niet spugen. Begin ook te merken dat mijn reuk sterker wordt. (Bij mijn 1e hadden we net de trap geverfd en in de botenlak gezet. Wat heb ik daar van gekokhalst!) Vond het op mijn werk toen ook stinken en dat merk ik nu weer. Wordt misselijk van de uitlaatgassen van de computers, printers etc... Hoop niet dat het nu weer tot week 16 duurt (of langer...)
Verder merk ik nog weinig, geen last van mijn borsten en ook niet extra moe of zo.

hoi hoi!

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben nu ruim 4 weken zwanger en ik voel me nog niet anders. Bij mijn vorige zwangerschappen werd ik rond de 6e week misseijk. Ik wacht het maar rustig af..

Hoi!
Ik ben nu in de 7e week en ben vooral moe en heb last van borsten die vaak op knappen staan ;) ben al minstens 1 cupmaat omhoog gegaan hahah! Verder weinig last! Ik heb 'pas' 20 april m'n eerste echo (veel te ongeduldig :))
Succes en veel plezier verder!
Groetjes, Pudith

Terug
Bovenaan