Hoe voelen jullie je??

Hoi dames,

Ik voel me al weken beroerd. Moe, misselijk en veel hoofdpijn. De normale kwaaltjes maar ik heb ook nog is pijn in mijn rug en heb nu al maagzuur.
Wat een geklaag he haha maar ben er nu al moe van!!

Waar hebben jullie last van?

Oh wat vervelend! Ik was erg misselijk en heb het idee dat het sinds paar dagen beter gaat, ook minder moe. Ben nu ruim 12 weken! Hopelijk wordt het bij jou ook snel minder!

balen is dat he, dat je nog niet lekker kunt genieten van de zwangerschap...

Ik heb last van misselijkheid, vooral als ik trek heb. Daarnaast kan ik de hele dag wel slapen wat een beetje moeilijk gaat als je twee kinderen hebt rondhuppelen die veel aandacht opeisen.
Heb nu ook nog last van een zere keel en hoofdpijn...hoop niet dat ik de griep krijg...bah
Zou zo graag willen genieten maar dat lukt me nog niet. Door die misselijkheid en vermoeidheid komen er alleen maar twijfels....kan ik het straks allemaal wel aan en zo...

Hier ook moe! Ben nu 14 weken. De misselijkheid wordt nu wel telkens minder gelukkig.
Daarnaast last van een lage bloeddruk (50/116) waardoor ik erg duizelig kan zijn. Vooral als ik moe ben.

Verder gaat het eigenlijk heel goed, hoor! Geen pijnklachten....dat is ook heel wat waard!

Eindelijk kan ik weer reageren! Er stond iedere keer geen tekstbalk :s
Ik ben 13,1 weken en heb vanaf 5,5 week overgegeven 4 kilo afgevallen nu sinds ong 10 dagen gaat het beter, als ik sochtends in bed al eet gaat het 'vaak' de rest van de dag goed. Verder ben ik wel veel moe en ook veel last van hoofdpijn. We hebben straks een echo:D heb er zoveel zin in om ons wondertje weer te zien! Spannend hoor! Succes allemaal!

Pff dat is echt vervelend Annemarijn89. Gelukkig is het nu over. En heel veel plezier bij de echo :)

Wij krijgen er pas weer 1 met 20 weken. Pff wat duurt dat nog lang zeg, ik ben vandaag precies 11 weken.

De echo gehad, alles was goed! Een compleet minimensje! Alleen de gyn had volgens mij haast, wat niet erg gezellig was dus ff vragen of ik tussendoor een keer naar de vk mag! Dat is een stuk leuker! Het belangrijkste is dat alles goed is! 6 november zijn we weer aan de beurt! Jeetje dat duurt idd nog lang ja! Langer dan 2 maanden.. ! Ik heb al 5 echo's gehad! Best leuk aan de ene kant hihi! Groetjes

Terug
Bovenaan