Hoe voelen jullie je?

Hallo dames,
In tegenstelling tot mijn eerste zwangerschap waarbij ik echt geen klachten heb gehad, moet ik er nu toch echt aan geloven... Morgen 7 weekjes en sinds donderdag ontzettend beroerd, weeig, moe en ontzettend last van mijn bekken. Dit laatste komt mede door mijn fibromyalgie en had kreeg ik halverwege mijn eerste zwangerschap ook. Mn borsten begin ik ook te voelen, maar het weeige gevoel is toch echt het minste. Geen eetlust, gevoel om over te geven etc... Maar geen gezeur, dolblij dat er een kindje in mij mag groeien!! Volgende week eerste echo!

Spannend femke! Ik kan ook niet wachten op onze eerste echo. Ik ben nog niet zo ver (5 weken nu) en ik dacht gister nog niets te merken. Maar nu heb ik ook dat weeïge gevoel. Dat had ik bij mijn eerste zwangerschap trouwens ook, vooral rond etenstijd! Nu dus weer. Dat belooft nog wat, haha.

Dat weeïge gevoel is vervelend inderdaad...

Deze keer heb ik nog maar weinig klachten, behalve dat het Carpaal Tunnel Syndroom waar ik tijdens mijn 2e zwangerschap vanaf week 13 last van had nu 's nachts soms al parten speelt. Verder natuurlijk moe maar behalve dat kan ik me nauwelijks voorstellen dat ik zwanger ben! Zelfs de borstvoeding die mijn dochter van 13 maanden nog 2x per dag krijgt gaat nog prima.

Maar fijn hè, het besef dat er weer een klein mensje groeit... Volgende week de echo, spannend! Ik leef met je mee... Ik krijg 'm donderdagochtend.

Moe!!!! Ongelooflijk moe en voor niets geen zin, eigenlijk voel ik me ook wat down, zo wat ellendig in het algemeen.

Morgen gaan we het normaal zeggen tegen mijn ouders en zelfs daar zie ik wat tegenop. Ik wil gewoon in de zetel liggen!
Herkenbaar?

Terug
Bovenaan