Hoe voelen jullie zich op je laatst uitgerekende dagen?

A

Anoniem

Guest
Dag dames !

Eerst en vooral hartelijk gefeliciteerd voor diegene die reeds bevallen zijn!
Ik laat mij niet veel horen, maar ik kijk heel regelmatig op het forum mee.
Ik ben uitgerekend voor overmorgen 05/12/06 en begin nu echt wel ongeduldig te worden. Vorige week donderdag had ik 2 cm opening en toen dacht ik dat het helemaal niet lang meer ging duren. We zijn ondertussen reeds dinsdag,... en nog steeds niet.
Ik heb wel een druk op mijn onderbuik en waggel gelijk een gans door het huis. Ik ben nochtans helemaal niet zwaar.
Ik heb wel zo het gevoel dat er verandering staat te gebeuren, maar dit heb ik ondertussen toch al een goeie week.
Sedert gisteren heb ik ook ontzettend brandend maagzuur en word ik opnieuw misselijk...
Ik begin 's nachts steeds slechter te slapen en hoop steeds dat het 'deze nacht' zal gebeuren....
Ik begin mij thuis te vervelen. Wil vanalles doen om de tijd te laten passeren, maar ben daar eigenlijk ook wat te moe voor.
Jammergenoeg bestaat er geen glazen bol. Ik hoop dat de bevalling snel komt en dat we ons kleine meisje kunnen ontmoeten.

Zijn er nog mama's uitgerekend voor één dezer dagen? Hoe voelen jullie?
Wat is het verschil tussen een harde buik en een wee? Voel je eigenlijk echt wanneer er een wee aankomt?

Veel success aan iedereen !
Mama Els, Thomasje 26 mnd, en klein meisje op komst, 39w4d

Hoi Els,

Ik weet dat ik vooral zat te wachten op het laatst. Toen ik dacht dat ik altijd zwanger zou blijven begonnen de weeen. Ik zie dat je nog geen 40 weken bent, in een naar scenario kan het nog ruim 2 weken duren. Ik hoop het niet voor je.

Ik voelde me fysiek best ok op het eind. Het was wel zwaar en veel gewaggel maar deed nog genoeg. Ik dwong mezelf er ook toe.....die klok tikt nog trager als je er naar zit te kijken!

Ik zie dat je al een zoon hebt, maar misschien ben je via een KS bevallen. Maar een harde buik is niet pijnlijk en een wee wel. Je voelt ze inderdaad aankomen. Ze zeggen atlijd, weeen herken je zodra je ze voelt, en dat klopt!

Veel succes,
Ingeborg

Mijn vorige bevalling was inderdaad met een geplande keizersnede. Mijn kleintje lag in stuit.
Zodus is dit eigenlijk mijn 'eerste' bevalling.
Wel heb ik steeds wanneer mijn kleintje nu beweegt, steken? pijn? aan mijn onderbuik en precies ook aan mijn heupbeenderen.
Dat kunnen volgens mij geen weeën zijn, want deze duren toch langer? Ik dacht te weten dat deze 1 minuut moeten duren. Nou, dat heb ik tot nu toe nog nooit gevoeld.

Ik vertrouw erop dat ik het verschil zal voelen wanneer dat het echt de moment is... spannend hé?

Terug
Bovenaan