Hoe voelen voorweeën?

Ik heb geregeld ineens hele erge buikpijn, echt menstruatiepijn maar dan erger en wel kort. Ik ben morgen 30 weken zwanger.

Kunnen dit al voorweeen zijn?
 
Kunnen ook je banden zijn of je baarmoeder die groeit. Heb je daarbij ook harde buiken? Weeën komen meestal regelmatig en hebben echt een bepaalde opbouw. Als je twijfelt en je hebt daarbij ook harde buiken zou ik het sowieso even overleggen met je verloskundige
 
Nee het is sowieso geen bandenpijn. En als ik google mag geloven komen oefen/voorweeen juist heel onregelmatig en soms dagen niet. Ik heb sinds een week afentoe buikpijn, en harde buiken heb ik soms
 
Voorweeen zijn niet regelmatig en hebben geen opbouw. Maar je voelt ze wel in golven. Het is bij mij een kramp die van onder door mijn hele buik trekt. Mild, en dan pijnlijker en dan weer milder. Duurt ongeveer een minuutje, soms twee. En dan 7 min later weer, 15 min later weer, 5 min later weer. Etc. Geen regelmaat. Het gaat weg als ik ga liggen. Ik ben 33 weken, maar voel ze al sinds kerst. Alleen heb ik een complicatie waar dat bij past en een risico op vroeggeboorte. Dus ik weet niet hoe normaal het is dat je dat nu al voelt. Wel kan het ook van het indalen van de baby passen, wat ook nu al kan gebeuren en niks zegt over wanneer de bevalling begint. 
Harde buiken kunnen trouwens ook best wat meer zeer doen. 
Ik weet wel van de eerste dat de echte ontsluitingsweeen... Dan twijfel je niet meer hoor. Die doen echt teveel pijn om over te twijfelen. 
Maar wel bespreken met je verloskundige. Die kan inschatten of het onschuldig is of niet. 
 
Ik ben 31 weken zwanger en heb sinds een aantal dagen ook last van menstruatieachtige/stekende pijnklachten.
Wat ik kon vinden wat er het meest op lijkt zou erop wijzen dat de baby aan het indalen is. Dit kan aanhouden tot 35-36 weken.
Ik heb woensdag weer controle en ga het ook even navragen, gewoon om mezelf gerust te stellen, daar zijn ze voor. :)
 
Terug
Bovenaan