hoe voelen we ons nu?

Dag allemaal....

Wat leuk om te lezen dat een paar van jullie al de 20 wkn echo hebben gehad en al weten wat het word!!
Ik wil ook graag weer naar de kleine pruit kijken en horen of alles goed is.
Met Mick vond ik de 20 weken ook zo spannend,toen wilde we het geslacht niet weten.
Maar na de 20 weken echo ben ik pas gaan shoppen en nu precies hetzelfde..... en dan weten we als het goed is wel wat het gaat worden.
15 juni hebben we hem s avonds om 18.00.

Maar de vraag hoe voelen we ons...
Ik begin me weer goed te voelen en ineens komt er ook een buikje!Vorige week was er nog niet veel te zien en nu is er bij het opstaan ook ineens een buikje! hihi...
Sommige mensen die het nog niet weten zien het nog niet en denken dat je gewoon een klein buikje hebt over gehouden aan de zwangerscghap van Mick,wel leuk als je dan de reactie ziet als je het leuke nieuws vertelt.
De misselijkheid 's avonds is er nog af en toe maar voor de rest kan ik weer koffie drinken etc.
En natuurlijk lekker genieten en over de namen na denken(we hebben er al 2 die we leuk vinden dus ben benieuwd of we die houden)
Zijn jullie er al over uit of nog aant nadenken?

Mijn kleine man is nu echt een uitslaper en slaapt 's ochtend altijd lang uit! rond negen uur word hij vaak wakker dus ik kan nu lekker even forummen.....

Liefs

Ik voel me eindelijk wat beter ben nu ruim 17 weken. Ben minder misselijk in  de avond nog wel wat zwaar en in de ochtend maar vanaf 10.00 tot 19.00 heb ik weer een leven als ik maar wel blijf eten. Ik heb ook een buikje en dat is wel eerder dan bij die andere twee maar goed de derde gaat natuurlijk weer sneller.

Ik ben nu begonnen met namen ik weet dat ik een zoon krijg en aangezien ik al een dochter en een zoon heb hebben we geen namen op voorraad klaar liggen en beginnen we dus weer opnieuw.

Ik heb 9 juni de 20 weken echo maar heb al wel een pretecho gehad en daar zag alles voor zover ze nu kon zien er goed uit en dat geeft wel veel rust.
Ik vind zwanger zijn door de klachten van het ziek zijn erg zwaar en moet zeggen dat ik best blij ben als ik straks over de helft ben.

Ben benieuwd naar anderen!

Liefs
Lies

Hoi allebei,

Ik voel mij ook goed. Maar goed ik heb mij ook niet echt heel slecht gevoeld in de eerste weken. Ik merk wel dat ik niet alles kan doen die ik voor mijn zwangerschap wel kon.

Zo is mijn zus getrouwd, ben ik naar de bekerfinale van het voetballen geweest en heb ik met mijn werk een stadswandeling gemaakt en dit alles binnen 1 week. Ik heb daarna echt een dag alleen maar op mijn stoel gezeten, want ik kon niet meer.

Over het algemeen ben ik 's avonds erg moe. Voor de rest geen klachten gelukkig!

groeten

Hoi meiden,

Ik ben nu 18+2weken zwanger. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb geen last van kwaaltjes en eigenlijk ook bijna niet gehad. De 1e weken wat meer moe en een vieze smaak in mijn mond maar dat is ook alles en dat was ik rond de 9 weken alweer kwijt.

Ik ben al behoorlijk zwaar voor de periode dat ik zwanger ben. De meeste mensen schatten me een maand verder dan ik ben. Slaap ook al met een kussen onder mijn buik en tussen mijn benen, anders word ik 's morgens wakker met rugpijn.

8 juni hebben wij onze 20 weken echo. Vind het erg spannend of het allemaal goed is. We willen niet weten wat het wordt, maar dit als verrassing houden tot de geboorte.

Vandaag wil ik beginnen om de babykamer weer wat op orde te maken. De kleren die er nog liggen van onze zoon naar zolder doen en het kleine spul alvast naar beneden. Hoef ik straks alleen nog maar te wassen en de wieg op te tuigen. Nu gaat het allemaal nog redelijk makkelijk.

Succes allemaal met jullie zwangerschap en geniet er van!

Groetjes Corina

Hallo allemaal,
Ik voel me over het algemeen best goed. Ik heb niks te klagen als ik lees hoe het ook anders kan. Wel merk ik, dat ik niet teveel moet willen.
Van de bekerfinale moest ik ook twee dagen bijkomen (van 9:30 tot 03:30 op pad, wat een feest ).
Nadat ik gister de hele dag op pad ben geweest en vanmorgen nog heb getennist was er de rest van de dag weinig met mij te beginnen , Moe, moe, niks aan.  Begint nu weer een beetje energie te komen, toch maar vroeg gaan slapen straks.  Feestje vanavond maar afgebeld, anders wordt het morgen ook niks en een dag slapen vind ik wel voldoende.
Wat ik wel verveld vind is dat ik af en tioe wat last heb van bandenpijn, vooral na hte tennissen was er niks aan. Maar even om denken dus.
Oja, 10 juni 20 weken echo!

Hee Dames,

Hier gaat het de laatste tijd redelijk! Zolang ik me maar rustig houd en maar 1 ding op een dag uitvoer! 's avonds ben ik gevloerd en lig er vaak rond deze tijd alweer in.
Wij hebben afgelopen woensdag de 20-weken echo gehad en we weten dat er alles op en aan zit en dat  we weer een menneke krijgen! Helemaal geweldig!

Succes voor degene die nog een 20-weken echo krijgen.
X Els,
mama van Quentin en 20,3 wkn zwanger

Ik begin nu wel een beetje aan de rare kwaaltjes merk ik... maar ja, ik ben de eerste weken ook behoorlijk ongeschonden doorgekomen!

Moet behoorlijk op passen met gekruid eten, want daar word ik goed misselijk van (zelfs tot aan overgeven toe...). Nooit last van gehad en ook behoorlijk bizar! Maar goed, als je het weet kun je er rekening meehouden. En het gaat nu dan ook weer lekker.

Verder begin ik me langzaamaan wel een zeekoe te voelen, ben niet meer zo snel als vroeger en heb ook net wat minder energie voor dingen.

Over rare kwaaltjes gesproken: overgeven door het tandenpoetsen!
Tja, of het door de smaak van de tandpästa of van de borstel komt.
Ik moet er erg om denken. Had al een paar keer braakneigingen van het poetsen, gister kwam mijn heerlijke ijsje eruit!! Zonde .
Bah! Toch maar een ander smaakje pasta proberen !

Terug
Bovenaan