Hoe voelen we ons???

hey meiden..

ik moet zeggen dat ik nog niet enorm veel klachtjes heb, ben wel wat sneller geirriteerd en mijn onderbuik is iets opgezetter (pas mijn broek bijna niet meer)
ook moet ik savonds wel vaker plassen of ik word er wakker van.
ben niet echt misselijk al is mijn eetlust ver te zoeken, wel vlagen van misselijkheid gehad hoor maar eigenlijk voel ik me redelijk.
slapen ging ook wel eens makkelijker, maar moet ook zeggen dat ik nog niet helemaal besef dat ik zwanger ben.. het was echt een verrassing voor ons...

eigenlijk merk ik er niet zo heel veel van, kan komen door de drukke tijd die we nu hebben maar we wachten nog even tot morgen af! dan heb ik de eerste echo!

liefs

Hoi ik ben misselijk en voornamelijk als ik activiteiten onderneemt. Gisteren goede dag, niet echt onderbuik klachten, en misselijk.
Vandaag te werk geweest, lots misselijk en pijnlijke buik, zijn denk ik die banden.
Wil niks innemen tegen de misselijkheid. Ben bang dat dit een miskraam kan veroorzaken. Ik weet dat er medicijnen zijn, die je mag nemen. Naar voelt niet goed om te nemen.
Dus wel even anders dan mijn vorige zwangerschap, toen had ik buiten gespannen borsten en rare buik weinig klachten.
Maar vind alles goed,.als het kindje maar blijft leven

X yvonnne

Ik ben ondertussen wel misselijk geworden. Vooral 's morgens. In de loop van de dag trekt het weg en 's avonds komt het weer. Ook moet ik voor 10 uur in bed liggen anders ben ik de dag erna helemaal beroerd. Mijn broeken zitten ook erg strak, de knoop staat al wijd open haha! Ook huil ik nu om alles. Ik huil bijna nooit om een film en nu aan de lopende band. Kortom de hormonen doen hun werk goed haha! Ik gebruik ook nog niks tegen de misselijkheid. Heb primperan klaarliggen voor het geval dat ik wel moet overgeven, dan moet ik ze meteen nemen. Nog 3 weken en 4 dagen tot de echo!!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan