hoe voelt bandenpijn?

hoi dames,

Ik heb de laatste dagen zo'n last van mijn buik :( ook snachts en als ik er dan uit moet om te plassen dan moet ik mezelf echt uit bed trekken. De zijkanten doen zo'n pijn.

Nu vroeg ik me af of dat bandenpijn is?
HEt is mijn eerste kindje dus zou het allemaal niet weten hoe het hoort te voelen en ik ben nu 21 wkn zwanger.

X angela

Hoi Meid,

Een duidelijke zwangerschaps kwaal ik heb er ook zo nu en dan last van al dat getrek rond de baarmoeder hij groeit en groeit tot dat je moet bevallen haha.

Wens je sterkte ermee en nog een fijne zwangerschap.

Liefs Fruit Girl

hihi dat heb ik ook ja als ik nies..kan soms gemeen pijn doen!!
Ik heb het als ik bijvoorbeeld snel loop op straat om bijv de bus te halen ofzo dan voelt t een beetje raar daar,,,btj trekkerig ofzow

Hoi hoi,

Een vriendin van mij heeft er heel veel last van gehad maar dat verschilt per persoon ik zelf zo nu en dan. Maar het is eigenlijk ook niet meer als normaal dat we bandenpijn hebben want je buik groeit echt uit tot een ware basketbal haha.

Liefs Fruit Girl

nou die van mij niet helaas...ik draag al mijn oude kleren nog en ben pas 4.5 kilo aangekomen, niemand ziet dak zwanger ben

maar dat zit in mijn familie...mijn moeder en tantes hadden allemaal een klein buikje!

wel jammer aan de ene kant want wil zo'n mooie buik maar helaas..gelukkig groeit de kleine man goed dus daar ligt t niej aan ;)

Hoi Angela,

Ja dat is volgens mij wel bandenpijn,ik had daar toen ik zover was ook last van.Het komt doordat je buik groeit en die banden worden dus uitgetrokken zeg maar.

Lfs nice (33 weken zwanger,augustus forum)

Hey meiden...

Ik zou ook niet weten hoe het voelt.
Ik heb zelf ook af en toe steken in mijn buik en vraag me ook af of dat nou die bandenpijn is.
Bij mij voelt het echter niet als spierpijn maar echt als steken.
Als ik er dan op druk, verzacht het wel.

Liefs Esther ( 23 weken 3 dgn )

Terug
Bovenaan