Hoe voelt dat?

Hoi hoi,

Ik kom hier normaal niet, maar ik heb toch een vraagje...Sinds ik opgestaan ben vanochtend (9.30 uur)heb ik een soort spierpijn. Ja, hoe leg je het uit? Euhm...Het begint rechtsbovenin en gaat dan door mijn hele buik (alsof ik moet poepen zeg maar) en dat duurt dan eventjes en is dan weer weg. De spierpijn blijft, alsof ik verkeerd heb gelegen, zoiets. Ik had het eerst 2x in het uur en nu om de 10 minuten (alhoewel, nu zakt het iets af).
Weet iemand wat het zijn kan?
Ik heb wel de vk gebeld, maar die reageerde een beetje geirriteerd en zei dat het nog wel dagen/weken kon gaan duren...Verder zei ze er niks over (zal wel last hebben van de hitte hihi!).

Alvast bedankt!

Liefs Mariska 2
nu precies 37 weken!

ow zo'n vk heb ik ook .echt vervelend dat ze zo doen wij weten toch ook niet wat we moeten verwachten ze doen net of we niks mogen vragen mijn vk durf ik niet eens meer te bellen gelukkig loop ik nu bij de gyn en die is een stuk aardiger wat betreft vragen.

en mijn vk zei dat er niets was(dat kon hij zien door de telefoon knap he?) maar ik loop nu wel bij de gyn met bloedverlies en weeen (al een week).bah!

hopenlijk voor jou krijg je snel meer duidelijkheid over je pijn

sterkte chariska

Hoi Mariska,

Ik had op woensdag dat ik wakker werd omdat ik moest poepen, naar de wc niets (sjit dikke stoelgang dacht ik nog) weer aandrang weer naar de wc toen bedacht ik me dat het om de 15 minuten was. Daarna is het afgezakt naar 1x per haldf uur en later naar 1x per uur. Ik ben nog lekker bij vrienden wezen eten. 's avonds toch het bed klaargezet (hebben nl een waterbed dus hadden logeerbed om te bevallen, ikzelf dacht dat het loos alarm was en nog wel een paar dagen zou duren) om 12 uur stond dat klaar en we lagen net in bed en kwamen de weeen om de 10 minuten. Pas om 8 uur de volgende dag toen de weeen om ongeveer de 2 minuten kwamen heeft mijn vriend de vk gebeld, had toen 6 cm. Heeft ze de vliezen gebroken en om 12 uur was ze weer terug om 13:00 uur mocht ik gaan persen.

Bij mij voelde de wee dus als aandrang en het kan dus best begonnen zijn maar ja als de vk nu zou komen dan kan hij/zij toch niets doen. Even afwachhten dus of het doorzet.

Sterkte
Liesbeth

Het kunnen ook harde buiken/voorweeën zijn en dat kan een hele tijd aanhouden, ook heel regelmatig zijn en dan weer weggaan. Het zegt nog niks wanneer je echt gaat bevallen.
Pas als je die spiertrekkingen een tijdlang om de paar minuten gaat krijgen zou ik opnieuw gaan bellen.
(mijn tweede bevalling bestond voor meer dan de helft uit harde buiken, het kan dus wel bij hoge uitzondering)

Ik ben inmiddels zwanger van de vierde en ik heb me bij alle drie de vorige bevallingen in het begin steeds afgevraagd of het nu wel echt begonnen was. Het is dus absoluut niet zo dat je het altijd meteen weet als je weeen hebt. Bij mij voelt het overigens ook alsof ik moet poepen, dus het zouden best weeen kunnen zijn hoor. Ik zou als ik jou was toch de vk nog een keer bellen en zeggen dat je er onzeker over bent. Daar is ze toch voor?!
Joke

Hoi Mariska,

Ik heb dus vandaag het zelfde als jij, spierpijn die blijft, maar alleen als ik beweeeg. En vanmorgen voorweeen en ik moest ook naar het toilet (voor een grote boodschap, sorry) Ik wilde de tijd opnemen, maar toen ik dat wilde doen waren de voorweeen weg. Maar de spierpijn blijft dus, wie weet bevallen we wel sneller dan we denken!

Groetjes Gelukje

Terug
Bovenaan