Hoe voelt een ei sprong?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

even een vraagje, hoe voelen jullie je ei sprong?
Ik weet dat het als een soort kramp voelt maar hoe lang voel je dat, is dat
1 minuut, 5 minuten een half uur of zelfs nog langer?
Ik kan hetgeen ik nu voel namelijk echt niet plaatsen en aangezien ik geen regelmatige cyclus heb kan ik ook niet uit rekenen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Liefs Jessy

oh das helemaal spannend.. ik heb ook wel es t idee dat ik t voel, beetje krampachtig.. dus meestal een dag of twee.. (niet constant, maar elke keer een trekje ofzo..)   heb je ook ovulatietest?

Gr Anne!

Hoi Anne

Nou wat ik gisteren heb gehad kan volgens mij geen ei sprong zijn!!

Het begon gisteren rond 5 uur, het voelde als menstruatie krampen. Om 7 uur moest ik echt onder uit gaan zitten omdat het steeds zeerder ging doen. Om 10 uur ging we naar bed en ik wist niet hoe ik moest liggen, ik kon wel huilen van de pijn!
Ik wilde eerst nog even klussen maar als hij nog maar aan mn buik zat werd ik al gek!
Ik heb tot 2 uur liggen draaien (dacht op een geven moment zelf aan een blinde darm ontsteking ofzo!)
Om 3 uur werd ik wakker en toen was het bijna helemaal weg.
Vanmorgen leek het allemaal wel een droom ofzo, nu voel ik het nog heel licht.

Ik denk dus dat ik vandaag of morgen wel ongesteld ga worden, maar dit heb ik echt nog nooit zo gehad!

Ik gebruik verder nog geen ovulatie testen enzo, maar die kan je het beste toch alleen maar gebruiken als je een regelmatige cyclus hebt?

Liefs Jessy

Hoi Jessy.

Nou je verhaal kwam mij wel heel bekent voor hoor! Ik heb altijd last van mijn eisprong en de eerste keer had ik precies hetzelfde als wat jij nu beschrijft. Ook gewoon s'nachts van wakker gelegen, dacht toen ook ''o nee toch niet mijn blindedarm". Uiteindelijk werd het de volgende dag steeds minder. Heb dat sindsdien elke maand, alleen niet meer zo erg als in het begin.
Heb altijd een vervelend drukkend gevoel, vooral ook als ik moet gaan zitten. (op dit moment ook weer last van  trouwens)

Het zou dus best wel eens je eisprong kunnen zijn geweest, alleen dan duurt het nog wel even voordat je ongesteld wordt??? Normaal gesproken.

Hoop dat je er iets aan hebt.

Liefs  Marian

Ook ik herken je verhaal wel hoor! De eerste keer dat ik mn eisprong voelde klapte ik ook ongeveer dubbel van de pijn. Maar die pijn begon terwijl we aan het klussen waren. (ik las later ergens dat dat inderdaad kan dat je dan je eisprong extra voelt) Vooral als ik liep deed het ontzettend zeer. Ik dacht ook aan een blindedarm alleen zat het "aan de verkeerde kant".  Die pijn heeft een dag zo erg aangehouden en daarna werd  het lichter en meer "af-en-toe".

Spannend!

Inderdaad daarna werd het langzaam aan wat minder. Ik was zelfs al naar de huisarts geweest. Die dachten iets van blaasontsteking. Maar daar klopte de rest niet bij.

Daarna vanzelf over gegaan. Nu elke maand wat wisselend, wat de pijn betreft.

Hoi meiden

Bedankt voor jullie reacties!

Ik weet nu dus dat het heel goed mn ei sprong kan zijn geweest (vandaag tegen mn schoonmoeder gezegd dat ik zo'n kramp had gehad en aan mn blindedarm dacht, maar zij liet me weten dat hij dus idd aan de andere kant zit , klopt dus ook weer met het verhaal in jullie reacties)

Waar ik nu alleen enorm van baal  is het volgende;
Wij hebben deze hele cyclus lang (al 40 dagen) al de hele preiode om de dag geklust en nou net vrijdag niet!!!!!!!!!!!!! (we gingen namelijk zaterdag testen en als het begatief was wilde ik daarna klussen maar baalde daarna zo dat het er niet meer van kwam)

dus... als het mn eisprong was heb ik nu dus zo veel pech!!

Wat een klote weekend  !!

Bedankt voor het luisteren lieve meiden

Liefs Jessy

Terug
Bovenaan