hoe voelt een eisprong?

A

Anoniem

Guest

Nadat ik me 15 dagen heerlijk gevoeld hebt beginnen nu weer de kwaaltjes. Duizelig pijnlijke borsten en heel even erge buikpijn soort kramp vrij laag en later rug pijn. Zou dit een eisprong kunnen zijn? Ik heb hem nog nooit gevoeld nl. Vandaag geen kramp meer maar de rest van de klachtjes zijn er nog. Wel weer wat minder erg.

Aan mijn temperatuur was niet zoveel te zien die schommelt zowieso erg.

groetjes Mariska

Hoi mariska

Het kan wel aanduien, dat er een eisprong kan aankomen.
Ik heb zelf vaak last in mijn onderbuik, rechts en of links. Deze pijn straalt meer naar mijn lies.
Het is een stekelig pijn. Ik heb dan vaak last van rugpijn, en veel cervixslijm.
Ik kan je helaas niets vertellen over het tempen, dit doe ik zelf niet.
Ik klus daarom om de dag. Heb wel twee maal aantoe om de 2 dagen rond deze cyclus geklus.
Heb natuurlijk niet altij puf voor, ook al wil je dat graag.
Wat ik gelezen heb, is de zaadcellen 5-8 dagen in leven kunnen blijven.
Maar ja, we zien het wel

hoe gaat het verder met jouw??
Heb je al een hele tijd niets van je vernomen.
nou meid, ik hoor het wel

groeten nathalie

Ja, het kan inderdaag een eisprong zijn. Vorige maand dacht ik `m ook te voelen met een aantal klachten maar deze maand voel ik dus weer niets ik zit er op te wachten maar kan nog niks ontdekken dat duid op een eisprong.

Maar wat jij voelt is denk wel een eisprong maar zeker weten doe ik het niet.

Groetjes

Hoi,

Ik denk dat het heel verschillend is hoe een vrouw haar eisprong voelt, als ze hem überhaupt voelt.
Ik voel hem wel. 2 dagen van tevoren krijg ik  wat zeurderige steekjes in de onderbuik (liesstreek). Niet aan een stuk door maar af en toe een steek.
Eerst wist ik niet wat het was. Maar deze periode gebruik ik ovulatietesten en die was positief toen ik die steekjes voelde.

Je temperatuur gaat na de eisprong 0,3/0,5 graden omhoog. Dan ben je dus niet meer vruchtbaar. Je weet daardoor alleen dat de eisprong geweest is.

Groetjes,

SUUS

Terug
Bovenaan