Hoe voelt een harde buik???

A

Anoniem

Guest
Hey dames...

Hoe voelt een wee hebben we al maar hoe voelt een harde buik???
Kan me niet indenken dat ie ik die al 1 gehad heb en schijnbaar ben ik een van de weinigen...
Of zijn er meer van jullie die er geen gehad hebben??

Ben wel benieuwd!!!

En iemand TOEVALLIG tips tegen bekkenpijn??? vooral snachts???

Liefs Esther
( 35+3 )

Hihi, je herkent het wel op het moment dat je er een hebt!! (dat is natuurlijk niet het antwoord waar je op zit te wachten).
Het voelt alsof je buik / baarmoeder in zijn geheel aanspant. Het is vooral een strak, gespannen (bij mij tenminste niet pijnlijk) gevoel. Als je op dat moment op je buik duwt, voelt deze ook veel harder aan (minder soepel) dan gewoonlijk.

haha.. ja maar dat is het nou net... mijn biebie ligt iedere keer met zn kontje naar voren dus is mn buik hard, maar als het echt zo pijnlijk is zal ik het wel herkennen ja !!

Thanks !

Hoi Esther,

Nee hoor, je bent niet de enige die (nog) geen harde buik heeft gehad. Ik heb ze (volgens mij) ook niet gehad.

Wat ik ervan leest komt een harde buik opeens opzetten. Je buik wordt zo hard als een bal en het schijnt ook  pijn te doen. Ook voelt je buik erg strak aan op dat moment.

Maar zoals ik al schreef, ik heb er geen ervaring mee. Dus aan mij heb je niet zo veel.

Kruimel (37 + 5)

Hoi Esther,

Ik heb regelmatig nu last van harde buiken. Ik voel dan iets samentrekken en mijn
buik wordt dan erg hard. Ik vind het geen pijnlijk gevoel, wel een ongemakkelijk gevoel, een onprettig gevoel. Maar om het nou echt pijnlijk te noemen gaat me
wat te ver.
Het klinkt misschien wat vaag, maar ik vind het moeilijk om te omschrijven.
Ik hoop dat je er evengoed wat aan hebt.

Groetjes Rinske 39,1 wk

quote: mandarijn78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-09-2007 11:15:05'));

bij mij tenminste niet pijnlijk

NIET pijnlijk dus!! Ik had er, toen ik 33 weken was, opeens 10 in een uur, maar dit was niet heel erg, omdat ze niet pijnlijk waren. Dat onderscheidt ze ook van weeën (ik moest het toen wel rustig aan doen hoor, ben wel van werk naar huis gegaan en extra snipperdag genomen, maar dat terzijde).

Mijn beeb zet af en toe ook lekker z'n kontje erin, toch voelt dat anders dan een harde buik.

Trouwens, het geeft toch niet dat je ze nog niet hebt, je mist er niks aan hoor!

groetjes
Mandarijn

Hoi hoi

Ik heb wel vaak en veel harde buiken. Deels m'n eigen schuld; ik moet het gewoon (?)  rustiger aan doen.
De laatste weekjes voelen ze ook echt niet fijn, het trekt dan enorm en duurt ook lang voordat het gezakt is.

Maar een harde buik voelt zoals het heet, je buik is een harde en strakke  bal.

Liefs Jessy

Terug
Bovenaan