hoe voelt een inesteling

A

Anoniem

Guest
hallo ik ben chantalle, ben 23 jaar! Heb een dochter van 11 maanden!
Bij mijn dochter merkte ik de inestelling op, na een kleine bloeding die niet op een menstruatie leek! Hoe hebben jullie dit ervaren?
Ben nu met een poging van de 2e bezig, en denk dat ik weer zwanger ben, heb al 3dagen ontiegelijke buikpijn, en dit heb ik anders nooit, zou t de inesteling kunnen zijn?

Hoi chantalle,
Je schijnt een innesteling niet te voelen, wel kun je inderdaad innestelingsbloed hebben als het vruchtje bij het innestelen een bloedvat geraakt heeft. Ik heb weleens vernomen van een gyn. dat je dat dus niet voelt. Wel kun je je eisprong een aantal dagen voelen en als je al werkelijk zwanger bent na de eisprong kun je natuurlijk allerlei zwangerschapsklachten hebben waaronder buikkramp. Ik heb het namelijk ook gevoeld vanaf mijn eisprong een soort kramperig onderbuikgevoel en eigenlijk gelijk ook het voorgevoel dat ik zwanger was. Ik wist het gewoon. De innesteling zelf als een soort steek ofzo heb ik dus niet gevoeld. Ik ben nu inmiddels ruim 7 weken zwanger en krijg volgende week mijn eerste echo bij de gyn (inwendig) omdat mijn vorige zwangerschap vorige maand op een miskraam is uitgelopen helaas. Gelukkig werd ik direct erna weer zwanger. Maar spannend blijft het wel.
Ik hoop voor je dat je zwanger bent... wanneer kun je gaan testen??
Suc-6
Groetjes Amber.

hej amber bedankt voor je berichtje! ik hoop dat ik zwanger ben, ik heb 15juli mijn nod! Dus hoop op goed nieuws! grtjes

ben benieuwd! ik heb zelf ook deze maand goede hoop. vanaf de dag na de eisprong misselijk en een opgezette buik. ik dacht dat ik het me inbeeldde, maar had dag 3 na de eisprong plots ongi-achtige krampen en spotting. Vandaag, dag 4, nog steeds en m'n borsten houden vocht vast en jeuken...
zo spannend!
 Wanneer heb jij NOD?

Groetjes Haily

hey

Sommige vrouwen hebben vlak voor hun NOD enorme krampen.
Ze denken dan ook dat ze dan ongesteld worden.
Echter dit kunnen ook innestelingskrampen zijn...
Weet alleen niet of je die nu al kunt hebben.
Zelf had ik gisteren mijn eisrpong, kon hem heel duidelijk voelen. Had de hele dag al enorme steken links onderin en sex was ook niet echt fijn. Erg pijnlijk.
Mijn man wilde ermee stoppen, maar opeens voelde ik alsof er iets knapte.
Had toen dus mijn eisprong. Vandaag geen last meer van die steken alleen een zeurderig gevoel onderin mijn buik en enorm gevoeligen  en rode  tepels.
Komt dit iemand bekend voor? Of weet iemand wat dit is?

groetjes Janien

Terug
Bovenaan