Hoe voelt een normale zwangerschap eigenlijk? Zoals dit?

Hallo allemaal,

Ik verwacht dat mijn verhaaltje jullie wel bekend voorkomt...

Mijn man en ik proberen nu ongeveer anderhalf jaar zwanger te worden. Ik zat eerst op het "als zwanger worden moeilijk gaat"- forum, omdat mijn cyclus zo onregelmatig was dat het de vraag was of ik wel een eisprong had. Blijkbaar wel, want ik kreeg ineens een miskraam! OK, dus naar dit forum, want die eisprong zat dus wel goed. Na een half jaar weer een miskraam gehad, ik blijk dus zelfs redelijke kansen te hebben om zwanger te worden! Maarre, ik ben dus nog nooit normaal zwanger geweest, zeg maar dat ik overtijd was en testte en dan blij was. Ik bleek twee keer achteraf zwanger te zijn geweest, verder ook dan ik dacht.

En nu? Ik ben een beetje misselijk, maar hoef niet over te geven, er trekt iets onder in mijn buik, maar het is geen menstruatie en mijn blaas zit oook ergens anders, mijn borsten doen reuze zeer, maar bij mijn zwangerschappen kon ik er echt niet op liggen en nu (nog) wel, en ik ben moe, moe, moe, maar dat kan ook een winterdipje zijn. En doordat ik na een half jaar temperaturen het een beetje zat werd, weet ik niet precies wanneer ik overtijd ga zijn. Of niet dus.

Spannende dagen dus weer! Nog iemand? Hoe voel je dat het "goed" zit?

Liefs,

Zeeuws Meisje

Hallo, jeetje wat spannend zeg.
Ik kan je alleen niet vertellen hoe het voelt, ik heb het zelf nooit ervaren, een speciaal gevoel voordat ik wist dat ik zwanger was.
Ik heb zelf na de geboorte van mijn eerste dochter twee miskramen gehad
Was van de eerste snel zwanger en zonder problemen en toen lukte het niet zo gemakkelijk meer.Raar is dat hé en helaas ook onverklaarbaar.
Ben 4 maanden geleden bevallen van dochter nr.2 na een goede, maar door de eerdere miskramen een spannende zwangerschap.
Ik had toen geen idee wanneer ik ongesteld moest worden, was er ook niet mee bezig en was toen ineens zwanger, had twee weken voor de test ongesteld moeten worden.
Wij waren er even niet zo intensief mee bezig en raak.
Ik hoop voor jou dat je binnenkort een positieve test hebt.
Liefs Danielle.

hoi zeeuws meisje ,

ik kan je vertellen elke zwangerschap voelt anders .
ik ben nu 34 weken zwanger maar voor deze zwangerschap
is het twee keer mis gegaan ,de eerste keer was ik af en toe aan het spugen
maar verder voelde ik me super .met 12 weken is dat mis gegaan .
de 2de keer was een verrassing omdat de arts zei dat het via ivf moest,
toen ik zwanger bleek te zijn voelde ik me super niet spugen ,veel energie noem
maar op ik had alleen pijnlijke borsten (wat ik ook tijdens de menstruatie heb)
dus een onverwachte zwangerschap omdat we nog niet met ivf en alles bezig waren.
april 2006 is dat ook fout gegaan na elf weken ,zelf had ik zo iets van we zien wel wanneer en hoe .en promp eind juni 2006 was ik weer zwanger ,dit keer zwak ziek misselijk ,pijnlijke borsten en niet de vrolijkste thuis. dus je ziet elke keer voelde anders
ik hoop voor jullie dat het allemaal goedkomt ,ik weet dat het elke keer weer een spannende tijd is ,leef met jullie mee ,

veel liefs een hageneesje

Hoi Zeeuws meisje,

Bij mijn eerste zwangerschap had ik een vast abonnement op de wc. Ik moest om de haverklap plassen. Ook ik had zere borsten. Verder had ik nergens last van. Die zwangerschap is geëindigd in een miskraam.

Nu ben ik weer zwanger. Meteen na de curretage was het raak. Dat ik zwanger was, was een grote verrassing want ik had in het begin nergens last van. Totdat ik weer heel vaak moest plassen. Toen wist ik dat ik weer zwanger was. Ik ben toen nog wel ongeveer twee weken moe geweest en ik had ook wel weer wat zere borsten maar niet zo erg als de eerste keer.

Zo zie je maar, het is voor iedereen anders. Als je echt zeker wilt weten of je zwanger bent, zou ik gewoon een test halen. Ik heb er ook heel wat in huis gehaald elke keer. Ik had gewoon niet het geduld om maar elke keer te wachten!

Succes en laat je het even weten als je de uitslag hebt?

Groetjes,
Maike

Wat grappig dat ik nu dit onderwerp weer terugzie! Het was al snel uit het lijstje verdwenen naar de volgende bladzijde, en ik was ongesteld geworden. Niet zwanger dus. Gek genoeg bleef ik wel wat misselijk en ging de pijn in mijn borsten niet weg, maar ongesteld, met kramp enzo, da's toch een vrij duidelijk teken dat je niet zwanger bent....

Afgelopen cyclus begon het hele circus weer opnieuw, op tijd vrijen, kijken wanneer dat is (mijn cyclus varieert tussen de 4 en de 6 weken), pijnlijke borsten, hoop.... Dit keer was ik alleen lang niet zo aarzelend, eerder rustig, had het gevoel dat het goed zat. Nouja, ik heb dus nog niet getest, maar er zit wel al tweeenhalve week tussen mijn temperatuursprongetje en nu, en ik ben dus nog niet ongesteld! Zou dit dan zijn hoe een normale zwangerschap voelt?

Dankjulliewel voor jullie reacties!

Liefs,

Zeeuws Meisje

Terug
Bovenaan