hoe voelt het als je net zwanger bent

Hallo allemaal,

kan iemand mij vertellen wat je als eerste voelt als je zwanger bent. zou 20 mei mijn nod dag hebben dus moet nu volgens zeggen wel wat kunnen voelen.
Ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen alvast bedankt.
 
Zoals ik hier lees en hoor in mijn vriendenkring is het voor iedereen heel verschillend hoe je je voelt als je zwanger bent. Helaas kan ik je niet verder helpen alleen maar duimen en veel succes wensen.
 
Spannend, binnenkort je nod. Bij mij is het vandaag maar de laatste keer was ik 5 dagen overtijd dus misschien duurt het wel even voordat ik ongi wordt.
Ik voel me wel wat ongi maar zelfs dan kan er niets komen en kun je zwanger zijn. Zoals je wel las op dit forum, voelt de een niets, de ander heeft gerommel in de buik de ander is misselijk, etc. M'n schoonmoeder vind het een goed teken als je niets voelt rond je ongi. Vaak krijg je echt last als je 2 weken overtijd bent want dan vind er geen eisprong plaats. Een week na een mogelijke innesteling of bevruchting is natuurlijk ook nog maar heel kort.
Misschien heb je hier iets aan. Een feit blijft dat je helaas gewoon moet wachten en je geduld moet bewaren.
Succes
 
Hoi,

Het is voor elke vrouw verschillend wat ze voelt en zelfs verschillend per zwangerschap. Ik had deze keer niet veel in de gaten, behalve dat ik steeds dacht dat ik ongi ging worden, een paar dagen voor mijn NOD. Maar er kwam gelukkig niks!

Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent, maar je lichaam en geest kunnen echt een spelletje met je spelen, weet ik uit ervaring...
 
Hoi meis,

Toen ik zwanger bleek te zijn merkte ik echt niets. Niet misselijk, gevoelige borsten of zoiets. Dat kwam pas na de 4e week. Ik had door dat ik zwanger was omdat ik heel iets bloed had verloren ruim een week voordat ik ongesteld zou moeten worden. Pas na de 4e week kreeg ik gevoelige borsten en was ik wat meer moe dan normaal.
Maar voor elke vrouw is dit anders. De 1 is al heel snel misselijk, de ander zal nooit misselijk worden.

Groetjes Frederique
 
Terug
Bovenaan