Hoe voelt het eigenlijk?

Aangezien ik voor de eerste keer zwanger ben heb ik geen idee hoe het voelt om je kleintje te voelen bewegen. Kan iemand beschrijven hoe het voelt?

Ik heb sinds een paar dagen af en toe het gevoel alsof er rechtsonder in m'n buik kleine luchtbelletjes rondfladderen en tegen mijn buik aantikken. Zou dat het kunnen zijn? Ben wel nog maar 14,5 week dus ik weet uberhaupt niet of ik het al kan voelen.

Zou zomaar kunnen, voor mij voelt het als knappende belletjes die tegen mijn onderbuik aanvliegen :)
Ik voelde het voor het eerst toen ik rond de 14 weken was, het ligt ook een beetje aan je bouw en de ligging van je placenta enz.
Maar als het een gevoel is wat je nog niet eerder hebt gevoeld dan zal het vast je kleine zijn!
Geniet ervan!

hoi rowel.

heel herkenbaar hoor dat benoemen van luchtbelletjes in je buik, vaak een teken dat het inderdaad je kindje is. ik ben nu zwanger van de 2e en voelde rond de 12 weken al van die lichte luchtbelletjes. nu inmiddels 18 weken en echte schopjes, die je ook van buitenaf kunt zien en voelen.
lekker van genieten van dat gevoel is zo appart

Terug
Bovenaan