hoe voelt het??

A

Anoniem

Guest
ik ben 3 maanden zwanger dus het kindje voelen doe ik dus nog niet,maar ik ben wel benieuwd hoe dat voelt.hoe voelt het dus als je je kindje gaat voelen????

Hoi Esther,
wat heerlijk dat je al 3 maanden lekker zwanger bent; gefeliciteerd! Geweldig gevoel he?!
Over jouw vraag; het is bij iedereen natuurlijk anders, maar ik begon de baby te voelen in week 20 en dat was eigenlijk een soort kriebeltje in mijn buik, alsof er een veertje opvloog, heel licht maar kriebelend gevoel! Dat herkende ik toen nog niet, maar toen ik het een week later als meer ging voelen besefte ik dat het de baby was! Super hoor!!

Geniet lekker van je komende buikie!!
Groetjes, Patty

ja patty28,het is zo heerlijk om zwanger te zijn en het voelt zo goed.
ik ga er echt van genieten en wat het aankomend buikje betreft,dat kan mij in dit geval niks schelen,er zit tenslotte iets geweldigs in.

hartelijk bedankt voor je reactie patty28.

ik voelde het bij de eerste met 16 weken al, de ene noemt het een luchtbelletje in je buik wat op stijgt en de ander voelt echt letterlijk een trapje. Bij mij voelde het al een soort zachtjes geklop, heel lief! Succes!

Fijn dat je de eerste maanden door bent. Gefeliciteerd.

Ik voelde de kleine voor het eerst in week 20.

Het voelde als een luchtbelletje dat knapt.

Las ooit ergens eens; het eerste teken van leven voelt als een scheet laten in badpak onder water.

Klinkt vaag, maar das de beste omschrijving die ook ik eraan kan geven hahaha.

Sannes

38+4wn

Hihihi Sannes wat een vergelijking...
Ik voelde mijn mannetje met 20 weken, maar achteraf al een week
eerder, maar voor mij is het ook allemaal nieuw.
Het zijn plopjes die je in je buik voelt, verwarde het dus eerst met
het rommelen van de darmen. Later denk je dan, tja dat was  dus toch
wel de kleine!
Meestal voel je het bij een volgende zwangerschap al een paar weken
eerder, want dat weet je ook wat je moet voelen.
Het is echt een geweldig gevoel!
Nu schopt de kleine de hele ganse dag door, 's nachts ook, tot
vervelends toe, maar het blijft bijzonder....

xx Syrah (31 wk)

ik kan haast niet wachten.
wat een mooie verhaaltjes van jullie.word er een beetje emo van.

en bedankt allemaal.

hi, het voelde bij mij alsof je dwerghamster onder je kleren loopt (maar dan zonder nageltjes), kriebels. na wat meer weken is het echt een stompje, of een scheet die je dwars zit op een plek waar geen darmen zitten. erg leuk in ieder geval.

geniet er maar van.

grjes Miep36

Terug
Bovenaan