hoe voelt iedereen zich ?

Hoi lieve mama's

Hoe voelen jullie zich op dit moment zijn de kwaaltjes al wat minder of juist toegenomen.Hebben jullie al wat van de uitzet bijelkaar of nog aan het rondkijken.

Ik ben zelf nu 16 weekjes en begin wel ervan te genieten alleen ik had tot week 13 enorm last van misselijkheid/braken maar dat is nu gelukkig over en in ruil heb ik druk op de blaas vaak naar de wc gekregen en tunnelsyndroom aan me rechterpols :(

dat is wat minder maar goed we hebben het ervoor over en ik weet na de bevalling ben ik alles vergeten.
ik heb wel soms momenten van 1ste en laatste maar dat is gewoon omdat ik dan zo emotioneel en slaaploos ben door mijn pols en blaas waardoor snachts vaak uit bed moet of niet kan slapen.

voor de rest geniet ik er met volle teugen van !

liefs miymiy

 
Ik ben wel enorm misselijk geweest, maar niet gebraakt. De vermoeidheid is hier erg afgenomen, maar als ik veel til of doe heb ik snel last van mn buik. Die voelt dan heel strak aan. Ook veel steken waardoor ik me erg onzeker voel. Ben blij als ik 10 september een hartje hoor want word op dit moment gek van mezelf of dat de kleine besluit iets van zichzelf te laten voelen. Echt genieten doe ik dan ook nog niet.
 
hier gaat het langzaamaan ook wat beter. misselijkheid is gelukkig niet meer zo veel aanwezig. ben wel erg moe en slaap dus 's middags ook nog effe als mijn zoon op school is. heerlijk! ben nu 15 + 1. ook ik heb steken in mijn onderbuik, vooral als ik nies. maar dat zijn de banden die ook gaan oprekken. mijn buik begint ook al lekker te groeien!

ondanks de kwaaltjes geniet ik er volop van! kan niet wachten tot ik het kan voelen bewegen. 18 sept weer naar de vk en 4 okt 20 weken echo!!!
 
Hallo hallo,

Ik ben nu 14+5. Heb gisteren een controle gehad. Alles was goed.

Ik heb net een afspraak gemaakt voor een GUO. (uitgebreidde 20 weken) voor 24 september. :) Ik ben dan 18+3, maar goed.... de week daarna kwam het niet uit met werken. En.... de week daar weer na mocht niet meer, te kort tijd. Zeker ivm dat dit een uitgebreidde echo is.

Ik voel mij goed. Kan nu alleen niet meer tegen sterke geuren. (poer/urine) Voor de rest geen last.


Uitzet? Ik heb al een hele lijst. Heb net alles even op papier gezet. 12 oktober ga ik bij mijn ouders en schoonouders kijken wat ik van 'vroeger' nog kan gebruiken. Zodat we dat niet hoven aan te schaffen. :) Scheelt zoveel geld. Geld kost die kleine toch al.
Vorige week een nieuwe auto gekocht. Dus tsja, weer even €20,000 er doorheen gepompt. Pfff... Dus nu maar even zo veel mogelijk sparen... en zorgen dat we de kleine wat kunnen bieden dadelijk.

Ik wordt overspoeld met 'zwngerboxen'.
Eén van dit forum, één van prenatal en één van VK. Hoe gek kun je het maken??
Wel veel kortingen uiteindelijk.... vooral op pampers. ;)
 
Vandaag 16 weken en mijn gewone broeken gaan nu niet meer lekker zitten. Toch maar mijn positiekleding op gaan zoeken.

Zodra we weten wat ons 2e kindje voor klein mensje wordt ga ik de zolder op om de spullen van onze dochter uit te zoeken.

Nog steeds met vlagen misselijk en overgeven, dan ook nog niks aangekomen. Maar dat komt vanzelf.

Ja de dozen besteld dus die zal ik binnenkort ook eens gaan halen.

Volgende week weer co bij de vk.
 
Terug
Bovenaan