Hoe voelt ontsluiting ook al weer??

A

Anoniem

Guest
Hallo medezwangeren,

Ik ben over 9 dagen uitgerekend maar ik heb al een paar dagen erge steken aan de onderkant en als ik loop dan voelt het soms ook vervelend deze steken duren misschien een uurtje en worden verspreidt over de dag..Ben vergeten hoe het voelt maar kan het zijn dat ik ontsluiting heb??

GR Elmira.

Hoi,
het kan ook zijn dat je indalingsweeën hebt. Ik zou het de vk vragen, die heeft het zo gezien.
Sterkte met je laatste loodjes,
Patricia, trotse mama van Max 090505 en Liv 141206

Heel erg bedankt voor je antwoord, ben best benieuwd altijd mooi meegenomen als er al wat extra cm zijn, ik zal het zeker vragen aan de vk.

GR Elmira.

Vind je het erg belangrijk om al ontsluiting te hebben dan? Ik hoef dat vooraf niet te weten. Stel je voor dat het zo is dan denk je dat het komt door de steken die je nu voelt en ga je rekenen op een snelle bevalling. Veel vrouwen die al een kind hebben gekregen hebben standaard een beetje ontsluiting. De baarmoedermond komt niet meer volledig terug naar elkaar na de bevalling. Reken jezelf dus niet rijk. Voorweeen doen vaak niets meer dan je baarmoedermond wat zachter maken. Ik bij mijn eerste ook een aantal dagen flinke buikpijn gehad en uiteindelijk na 24 uur weeen een kleintje op de wereld gezet.

Veel succes met de bevalling,
Ingeborg

Hoi mamavaneline,

Bedankt voor de reactie. Ik vind het niet belangrijk om nu al ontsluiting te hebben maar ik vroeg me gewoon af of die steken ontsluiting kunnen zijn.. Het is mijn tweede kindje en meestal schijnt het dan sneller te gebeuren.

Groetjes Elmira.

Terug
Bovenaan