Hoe voor te bereiden op borstvoeding?

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik wil graag borstvoeding gaan geven, alleen weet er niet veel vanaf eigenlijk. Moet je je borsten erop voorbereiden (koude/warme douche, geen beugelbh dragen)?
En wat kun je het beste laten staan (pittig eten, drank en wat nog meer?!)
Groetjes Loes

quote: Loes85 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2008 09:37:02'));

Hallo,
Ik wil graag borstvoeding gaan geven, alleen weet er niet veel vanaf eigenlijk. Moet je je borsten erop voorbereiden (koude/warme douche, geen beugelbh dragen)?
En wat kun je het beste laten staan (pittig eten, drank en wat nog meer?!)
Groetjes Loes

hoi Loes.

Ik heb een avond voor borstvoeding gevolgd (gewoon bij de zorggroep)... en heb daar heel veel aan gehad... daar leer je ook over hoe je het kind het beste kan aanleggen, wat moet je wel en wat niet doen...etc.

ook vertellen ze nog een gedeelte over het kolfen... ook erg handig voor als je straks eventueel weer aan het werk gaat...

Ik wil ook erg graag bv geven maar als het nu niet lukt heb ik voor mijzelf in elk geval het gevoel dat ik er alles aan gedaan heb...

gr. Judith

HEY!

Ik geef mn eerste ook borstvoeding en heb geen speciale dingen gedaan om me voor te bereiden wat betreft douchen, beugelbh en eten. Wel heb ik er een boek over gelezen en gekeken op www.borstvoedingsforum.nl Misschien kun je daar deze vraag ook eens stellen. Daar zitten mensen met jaren ervaring en ook lactaciekundigen.

Succes,

Groetjes Annemiek

hoi,

Om mij dit keer  goed voor te bereiden heb ik   2 Borstvoedingsvoorlichtingsavonden gevolgd.

Deze avonden worden gegeven door Vereniging Borstvoeding Natuurlijk.
Op deze avonden komt alles aanbod, hoe je moet aanleggen, hoe je kan zien of de baby goed aangelegd is enz enz. Ook kan je bij hun al je vragen kwijt.

Je kan even op hun site kijken www.borstvoedingnatuurlijk.nl, misschien worden er ook wel zulke bijeenkomsten gegeven bij jou in de buurt.

Voor een kleine vergoeding krijg je aan het einde van de avond een hele documentatiemap mee naar huis zodat je alles thuis nog even na kan kijken.

Ik heb heel veel aan deze avonden gehad, ik ben er nu ook achter wat er de vorige keer mis is gegaan.

ik hoop dat je hier iets aan hebt.

groetjes Masja
(37 wkn, 1 dg)

Terug
Bovenaan