hoe vroeg begin je met het innemen van foliumzuur?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!
Sinds afgelopen zaterdag heb ik De Pil in de prullenbak gesmeten! JOEPIEEE :)
Heb op diverse site's gelezen dat ik nu al zou kunnen beginnen met het slikken van folium zuur. Hoe zijn jullie daarmee omgegaan?
Groetjes Annemarie

hoi anne marietje, ik ben er zelfs 6 weken voordat ik stopte met de pil begonnen met foliumzuur. dit wordt ook aangeraden op diverse sites. ook moet je nog foliumzuur slikken totdat je 6 weken zwanger bent.
dus er snel mee beginnen zal ik zeggen

Ik ben bij beide kinderen begonnen met foliumzuur vanaf het moment dat we probeerden zwanger te worden en heb het tot de 12e week van de zwangerschap  doorgeslikt.

Groetjes.

Hoi Annemarie,

Ik ben begonnen met foliumzuur te slikken op het moment dat ik zwanger wilde worden. Het schijnt toch beter te zijn om er alvast eerder mee te beginnen (heb ik in verschillende blaadjes gelezen).

Groetjes, Jolanda

Hoi!

Het beste is inderdaad om te beginnen 4 weken voordat je met de pil stopt. Maar er zijn ook zat vrouwen die pas beginnen als ze weten dat ze zwanger zijn en dat is ook allemaal goed gekomen! Mijn zus heeft 3 jaar moeten wachten op haar eerste zwangerschap en heeft echt niet 3 jaar lang foliumzuur geslikt!

Het beste is inderdaad om te beginnen 4 weken voordat je met de pil stopt. Maar er zijn ook zat vrouwen die pas beginnen te slikken als ze weten dat ze zwanger zijn en dat komt ook bijna altijd goed. Mijn zus heeft 3 jaar moeten wachten op haar eerste zwangerschap en heeft echt niet 3 jaar lang foliumzuur geslikt!

Groetjes A.

Terug
Bovenaan