Hoe waren de echo's?

Ik las dat wensvoordrie en mama 2006 vandaag allebei een echo hebben. Leuk hoor.
Hoever zijn jullie?
Ik hoop dat het  mooie echo's gaan worden en dat jullie lekker even naar een bewegelijk klein ukkiepukkie in je buik kunnen kijken. Ik moet helaas nog 2 weken wachten. De 19de mag ik voor de echo. Het voordeel daaraan is weer dat de kleine dan als het goed is al weer veel beter te zien is. Maar tel de dagen nu al af hoor.
Jullie laten wel even wat van jullie horen he?

Liefs mij

He hallo,

Ik mag ook de 19e voor een echo. Dus mogen we samen in spanning afwachten. Tegen die tijd ben ik 12 weken.
En inderdaad ik tel de dagen ook af.
Ik mocht eigenlijk al 12 feb, maar dat was midden op de dag en daar moest ik dan een dag vrij voor nemen. En nu mag ik de 19e aan het eind van de middag.

Gr.
Een in spanning afwachende a.s. mama.

Lief dat je het vraagt! Tadadada:
Pffffff!
Ik heb een kloppend hartje gezien! Nu ongeveer een week of 8 oud en over twee weken mag ik nog een keer voor een echo om het precies te meten. Uitgerekend dus half september. Volgens de vk was de kans op een miskraam nu nog maar 1% en moesten we het maar gewoon gaan vieren. Nadat de vorige zwangerschap een MA en curettage werd, is dit veel leuker nieuws.
Dat vieren  ga ik nu ook maar doen. Manlief is ook vrij, dus we zijn lekker samen met de kinderen nu. Als straks de oudste weer uit school is, gaan we wat leuks doen!

Hoi

Nou ook hier taaadaaaa!!!
Alles was goed, en een mooi kloppend hartje gezien....
De uitgerekende datum kwam aardig overeen!!!
Ben heel erg opgelucht!!
JIPPIE

Liefs Mama2006

Leuk he al die mooie echo's?!
Ik was er ook helemaal ondersteboven van toen ik ons ukkie in mijn buik zag.
Nu de volgende echo op 19 feb. vandaag over twee weekjes dus. Ik kan niet wachten om weer te kijken en te zien hoeveel ukkie gegroeid is!
Tegen die tijd 11 w en 1 d dus ik verwacht dat de gyn dan meteen de combinatietest uit zal voeren.
Gaan jullie die test ook laten doen?

Veel liefs,

Missy 9w1d

Hallo,
Ik ben morgen (zaterdag)   8 weken zwanger en heb al drie echo's gehad!
Aangezien ik een zeer onregelmatige cyclus heb/had wist men niet precies hoe lang ik zwanger zou zijn. Gerekend vanaf m'n laatste ongesteldheid in dacht men dat ik al 13 weken zwanger zou zijn, Hierdoor heb ik  twee weken geleden m'n eerste echo gehad - dat was helaas een enorme teleurstelling. Er was helemaal niks te zien - m'n verloskundige heeft me vervolgens doorgestuurd naar de gyn in het ziekenhuis. Daar ben ik vorige week geweest. En jawel - overduidelijk zwanger en een supermooi kloppend hartje!! Gister ben ik vervolgens weer bij mijn vk geweest en die heeft ook nog een echo gedaan en het zag er nog steeds super uit! Helaas moet ik nu weer ff wachten voordat ik weer een echo krijg ;)
Groetjes Ingrid

Hallo dames,

ik heb afgelopen donderdag een echo gehad! Een heel mooi hartje gezien! Ben super blij. =D
Eindelijk voor het eerst een ECHTE bevestiging dat ik zwanger ben!! Ze zei dat ik nu 8 weken ben.
Ik was helemaal in de wolken. Dus dacht naderhand pas, bedoeld ze dat ik nu 8 weken ben of heb ik al 8 volle weken gehad, dus de 9de week in ga? Afgelopen donderdag zou ik eigenlijk de 9de week in gaan.. Hm.. dus weet het even niet hoeveel weken ik ben =P Stom stom..

Kus,
Shirley

Terug
Bovenaan