Hoe waren de echo's

Hoi mama's
er zijn de afgelopen tijd aardig wat echo's geweest... (heb ik uit het lijstje gehaald) ...... vertel vertel hoe was het en wanneer mogen jullie weer

Noukie1982
mamaleintje
marinde32
mammma
Sarah2548
ButterflyJess
Roos1990
Mieke2011
madelief84
diane30
San85
Mamanice
Samsonatic

haha ik had een tijdje niet meer gekeken maar ik heb op 20-1 en op 3-2 een echo gehad.

Bij de eerste was ik pas 6 weken (formaat doperwt) en bij die van 3-2 dus 8 weken (formaat garnaal).

Beide keren een hartslag gezien en ook al bloed laten prikken en alles ziet er tot dusver goed uit. Ben wel twee weken later dan gedacht dus uitgerekende datum zal rond 15 september liggen.

Volgende week weer een echo (18-2) om de termijn echt vast te stellen!

Ik heb een echo gehad, ik dacht 7 weken te zijn maar was 6.3 dus iets korter dan dat ik zelf dacht.Hartje gezien,was allemaal goed aldus de gyn! en moet woensdag 16 feb weer voor een echo,dan hoop ik dus ook een goede echo te hebben.Ik heb gelukkig geen last gehad nog van bloedverlies of was dan ook.Voel me wel echt zwanger haha.
xxx

Fijn te horen..... het blijven toch een paar spannende weken... maar zwanger zijn is naast de kwaaltjes ook gewoon zo leuk

vooral het getrappel straks, daar kijk ik zo naar uit, dat is zo bijzonder (ok soms ook lastig hahaha)

Nou goed om te horen...

en zal het als het vandaag lukt nog ff aanpassen in het overzichtje...

Mama van Myron
Noukie1982
mamaleintje
marinde32
mammma
Sarah2548
ButterflyJess
Roos1990
Mieke2011
madelief84
diane30
San85
Mamanice
Samsonatic

1e Echo eind jan. was super goed. De 2e heb ik 22 februari :)

Hier was de echo ook helemaal goed. Kindje lag stil en hartje klopte mooi. Tijdens de echo werd het wakker en begon het met de handjes zwaaien, erg lief om te zien. Gisteren met de doppler die we thuis hebben voor het allereerst het hartje gehoord. Dus wij zijn in de wolken. De volgende echo is pas rond 20 weken, dus halverwege april. Maar voor die tijd zal er vast wel al een pretecho geregeld worden, want zo lang kunnen we denk ik niet wachten ;)

ik heb net mijn1e echo gehad.ppppffffff wat een opluchting.het hartje klopte goed.ik ben precies zover als dat ik dacht.8wkn en 5dgn.dus niks 10gdn er bij op tellen.volgende week donderdag krijg ik de volgende echo ivm de test.
gr mari

Terug
Bovenaan