hoe waren de kerstdagen???

A

Anoniem

Guest
De vraag zegt het al iedereen een beetje leuke dagen gehad.

de eerste dag bij mij was zeer geslaagd lekker met zijn allen gezellig gegourmet.
alle kindjes hebben zich keurig gedragen.

tweeede kerstdag was iets minder ik moest werken op zich als je je erop instelt en een beetje je best doet heel gezellig.
alleen heerst(te) er buikgriep op de woonvorm.
Nou heel fijn dus hé.
veel bewoners overgeven en aan de diarree normaal al niet leuk maar met de kerst nog minder,
heb er zelf ook last van gehad is alweer zo goed als over hoop nu alleen dat Merel er geen last van krijg.

fijne jaarwisseling vast toegewenst.

Hier zijn de kerstdagen ook goed verlopen. Al ben ik stiekem  toch wel blij dat ze weer voorbij zijn. Ik hou niet zo van die "verplichte" gezelligheid en mijn man moest iedere kerstdag werken van 13 uur tot 22 uur. Dus dat was niet zo leuk. Mijn man heeft me wel heel erg verrast want op 24 dec. lagen er 's ochtends opeens cadeautjes onder de boom. Ik kreeg een gouden ring met een parel erop en 2 diamantjes ernaast en een hele lekkere fles parfum van Bvlgary Jasmin Noir. Dit had ik dus NOOIT verwacht! Als ik dit van iemand anders zou lezen zou ik echt denken "dat zou mijn man nooit doen". Ik was dus echt helemaal verbaasd en vond het hartstikke leuk!

Nu nog het Nieuwe Jaar in. Wij krijgen onze buren met 3 kinderen op bezoek. Ik hoop dat ik het vol kan houden tot 24 uur, want dat is altijd mijn probleem... Vanochtend zijn we al om boodschappen geweest, dus wat ons betreft kan het feest beginnen!
Jullie ook al vast een fijne jaarwisseling!
Ik ben al lang blij dat mijn man dit jaar geen vuurwerk heeft gekocht. Ik ben er doodsbang van!

Terug
Bovenaan