hoe waren de kerstdagen???

hey meiden

zo, de feestdagen zitten er weer op.
hebben jullie het naar jullie zin gehad?
en zijn jullie en/of de kids nog verwend?

wij hebben het heel erg naar ons zin gehad.

1e kerstdag kwamen mn ouders, broer en zusje.
we hebben d.m.v. een spelletje alle kado's uitgepakt. mijn vader had mij getrokken, en ik heb een kaarsblad gehad, met 5 staande kaarsen, een paar oorbellen en 2 lipglosjes.
mn moeder had erwin getrokken met lootjes en hij kreeg allemaal visspullen.
nathalia is ook flink verwend.
van mn ouders,broer en zusje:
princessen paraplu, pooh badlaken, puzzel.
van ons:
boerderij,teletubbie taptop, pop, klei.

van mn ouders extra 100 euro voor de spaarrekening.
en de nieuwe baby ook 100 euro voor zijn/haar spaarrekening en kleertjes.
wij hebben van mn ouders een bus voor vaatwastabletten gehad (100 stuks) en 300 euro om een vaatwasser te kopen!!!!!

dit hadden wij natuurlijk nooit verwacht!
en zijn ontzettend blij.
het was een geslaagde middag/avond en we hebben heerlijk ge-gourmet.

gisteren naar de darlingmarket geweest met zn 3tjes. was country en western. ik heb jaren lang op country gezeten dus vond het helemaal geweldig :D

dit waren onze feestdagen.

ben benieuwd hoe die van jullie waren en of de kids lekker verwend zijn.

liefs, do

Klinkt gezellig Do!
Wij hadden het ook erg gezellig gehad. Eerste kerstdag s ochtends kado's, voor Indy stiften van dikkie dik, woezel en pip knuffeltjes, woezel en pip puzzel en een boekje, Maria schaatsen en kleren, ikke parfum DKNY en het winnende oudejaarslot :).
Na het uitgebreide ontbijt bij mijn schoonouders op de koffie en de broer van Maria was daar ook met vrouw en kids.
s Middags naar mijn ouders en daar was mijn broer met zn vriendin. Indy kreeg van Duplo een prinsessen set, wij een lampje die van kleur veranderd, douchegel (??? hahaha) en geld.
Verder lekker met zn drietjes geweest, HEERLIJK!! Eindelijk een stress vrije kerst!

Ook hier een fijne kerst geahd. Eerst kerstdag bij mijn schoonouders geweest en daar gegeten en de volgende dag uit eten met mijn ouders en broer+ gezin. Ze hadden daar ook een speelruimte voor de kids dus dat was wel fijn.
Minoux had het ook naar haar zin en hield het goed vol. Gelukkig want het is inderdaad zo, dat als je kindje het naar de zin heeft, dat je zelf ook meer geniet.
Groetjes, Bianca

Hoi,

Hier hebben we echt een hele fijne kerst achter de rug!
Ben alleen 1e kerstdag even heel boos geweest, de oudste zou om 18uur thuis worden gebracht, van ellende zijn we om 18.45 maar gaan eten en uiteindelijk was hij er pas om 19.50 en deed zijn moeder net alsof dit afgesproken was, echt ik kookte helemaal ben maar niet naar haar toe gegaan!
Verder wel heel erg leuk gehad! Fijn dat dat bij jullie ook zo was.

Gr MJ

Hoi!

Wij hebben 2 drukke, maar supergezellige kerstdagen achter de rug.
Stefan was zo bijdehand om dit jaar aan te kondigen dat hij beide kerstdagen wilde koken.
De eerste dag bij zijn ouders en de 2-de bij mijn ouders.
Eerste kerstdag hebben we 's middags cadeaus uitgepakt (ik had mijn schoonvader) en kreeg Isabelle blokken van Winnie the Pooh.
Ik ben lekker verwend met een puzzelmat, fotoalbum van jip&janneke, theelicht, maxi-theelichten.

Helaas ging het met Isabelle mis toen ik haar naar bed toe bracht.
Ze had tussendemiddag niet geslapen en normaal valt ze dan om 19uur echt om, maar nu was het 20.45uur.
Mijn schoonmoeder wilde een verhaaltje voorlezen zodat ik in de tussentijd de spullen op kon ruimen zodat we zo min mogelijk in hoefde te pakken als we weggingen.
Isabelle schopte mijn schoonmoeder bijna om bij haar weg te komen, want ze dacht dt ik weg ging!
Dus het verhaaltje hebben we verder maar laten zitten, maar toen begon het dat ik haar in bed neerlag.
Ze raakte totaal overstuur, begon een soort hyperventilatie te vertonen en toen ik de kamer uitging met het idee "het gaat zo weer over", werd ze nog panischer!
Heb uiteindelijk 1 uur erover gedaan om haar zover te krijgen dat ze bleef liggen in bed :-(
Toen heb ik nog 5 minuten op het bed van mijn schoonouders gezeten en 5 minuten bij de deur en toen was haar ademhaling eindelijk weer normaal te noemen.

Uit voorzorg heb ik haar tweede kerstdag op een gewone tijd laten eten en rond 19.30uur naar boven gebracht.
Ze werd even panisch, maar ik heb haar duidelijk uitgelegd hoe en wat en toen bij het voeteneinde van het bed gezeten tot ze rustig was en haar ogen dicht had.

Ook tweede kerstdag deden we cadeaus en hadden we op de lootjes 6 cijfers gezet die corresponderen met 6 cadeaus rond de €5 voor Isabelle.
Ze kreeg dus een slab met daarop : kan ut selluf!.,
boekje en bestek van Dikkie Dik, een puzzel, een romper, een spel van woezel & pip en nijntje viltstiften.
Ik ben heerlijk verwend met Rituals doucheschuim, chocoladehuisje die je zelf moet maken, een boek en chocolaatjes.

Almetal wel geslaagde dagen, alleen jammer van het slapen van Isabelle.
Gisteravond was er ook nog even kort paniek, maar gelukkig was het snel over.

Leuk om te lezen hoe anderen de kerst zijn doorgekomen.
Nu weer terug in het oude ritme, dus zo boodschappen doen, stofzuigen, wc moet schoon etc. etc.

Liefs Monica

Hier was het echt heeeeerlijk rustig.
1e kerstdag waren we gewoon lekker met zn 3tjes en hebben we niets gedaan en 2e kerstdag zijn we naar mijn vader gegaan.
Daar waren zn vriendin (leuke vrouw) opa en oma, broertje van mn vader met vrouw en 3 kids en mn broertjes, zusjes en wij dan.
Daar hebben we heerlijk gegeten en gezellig geborreld.
Om 8 uur waren we weer thuis zodat Daniel gewoon in zn eigen bedje in slaap kon vallen en haha hebben we op tv home alone gekeken saampies en hij was weer leuk, hihi.

Daniel was zondag helemaal afgedraaid van alle aandacht en drukte van 2e kerstdag.
Dus die heeft gisteren veel geslapen en gisteravond zoals altijd elke zo avond gaan we bij vrienden eten en gezellig koffiedrinken.

Liefs Marina

Hier ook heerlijke Kerstdagen gehad!

Eerste Kerstdag hadden we cadeautjes en een uitgebreide lunch bij mijn schoonouders, Norah vond allebei heel leuk en ging rond half 2 naar bed voor haar middagslaap. En ze hield dat lang vol! Erg fijn was dat.

De tweede dag hadden we een vier gangen diner (jaja) bij mijn ouders en Norah heeft heerlijk mee gegeten! Ze ging om half acht naar bed (voor het toetje, ze was zo moe) en we hebben haar om half twaalf weer mee naar huis genomen. Daar sliep ze weer gewoon door, alsof ze niet midden in de nacht verkast was. Heerlijk zeg!

Het klopt inderdaad dat je gevoel bij de Kerstdagen vooral wordt bepaald door hoe je kind 'het doet'. Norah vond het allemaal erg leuk, lekker en gezellig en sliep er geen uur minder om, dus dan is het al gauw een heerlijke Kerst ;-)

Groetjes,
Jamie

Terug
Bovenaan