hoe was dat bij jullie?

hoi allemaal,

Hoe weet je nu of alles schoon is van binnen? Ik heb nu alleen nog een beetje bruine "rommel", om het maar zo te zeggen. Ik weet zeker dat het vruchtje eruit is en daarna leek het op een gewone menstruatie. En nu vloei ik bijna niet meer en heb ook geen buikpijn meer. Hoe was dat bij jullie?

gr Kyra

Hoi Kyra,

ik weet niet of het altijd zo is maar ik kreeg en inwendige echo dan zien ze precies of het er weer mooi uitziet. prettig vond ik het niet, maar het was niet pijnlijk, zeker niet na alle buikpijn van de miskraam of vroeggeboorte zelf

Succes

Na mijn eerste miskraam heb ik een echo geeist. Ze wilde hoe dan ook curreteren, maar ik was daar iet voor. Gelukkig was mijn gynaecoloog het met mij eens, en alles bleek al weg te zijn.

Mijn tweede miskraam heb ik niet bewust beleefd door andere problemen, pas achteraf realiseerde ik me dat ik zwanger was geweest. Ik ben nooit voor controle geweest.

Vorig jaar na een positieve test werd ik toch ongesteld, ook na deze miskraam geen controle.

Na de vroeggeboorte kwam de placenta niet, die is operatief verwijderd. Daarna heb ik geen controle meer gehad, denk dat ik wel helemaal schoongemaakt ben. Maar was er zelf niet bij ;-)

Heel veel sterkte enne vertrouw op jezelf.
Miep

Hoi,

Ik ben wel bij de huisarts geweest (mijn miskraam kwam tijdens een week vakantie) en die vond het na mijn verhaal niet nodig om me voor verder onderzoek te sturen.

Hoi Kyra ,

Wat ben ik blij dat het bij jou ook allemaal schoon was zeg. Ppppffft wat een opluchting. Ik moest steeds weer aan jou en pv denken hoor. Heb PV op msn gesproken en dat was echt heel gezellig. Misschien kunnen we eens een gesprek met z`n 3tjes doen dat kan ook. Lijkt me wel leuk. Ik zie het wel.
Veel sterkte de komende tijd ennuuuhhhhh.....klus ze (hihihhi)

Liefs Gaby

Hoi Kyra,

wat fijn dat je nu weet dat alles weg is en dat je weer verder kunt met klussen.
       bij mij hebben ze niet gecontroleerd de ha zei dat ik na een week vloeien          
       alles weg was als er maar niet steeds iets kwam dan kon ik er van uit gaan  
       dat het goed was.
       goed zal aan je denken en  voor de volgende ronde.

groetjes astrid  

Terug
Bovenaan