Hoe was de forumdag????

A

Anoniem

Guest
Nou dit moment zijn jullie allemaal in Amersfoort.
Ik kom dus niet meer.. Ray vond t zowiezo helemaal niets en Birgit is echt HELEMAAL op... ziek geweest, 3 dagen opvang in de nieuwe groep.. ze doet niet anders dan jammeren.. en dus de hele tijd aan mijn shirt trekken: "nam nam!!" en dan moet ik ook nee verkopen, dus het is erg vermoeiend hier.. Even een dagje bijkomen dus voor haar.

Ik ben errrrg nieuwsgierig hoe jullie het hebben en kijk dus uit naar de foto's :)!!!

Evelien

Ik ben ook niet gegaan, heb nogal een druk weekeind met verjaardagen etc etc.

Maar ik ben wel benieuwd naar de foto's en alles.... En misschien ben ik er de volgende keer wel bij....

hai,

Ook ik ben benieuwd hoe het is geweest!!
Graag hoor ik van jullie, spreek jullie vanavond niet want ben dan aan het werk.

Groetjes Linda

Wat jammer dat julie niet zijn geweest.
We hebben het zo leuk gehad!!!
Mick ligt nu lekker te slapen.... (moeten straks nog naar verjaardag dus zijn om een uur weg gegaan)

Hopelijk zijn jullie er de volgende keer bij.
xx

ja wij hebben ons prima vermaakt!
Sarah heeft lekker rondgelopen en gespeeld en ik vond het leuk om iedereen eens te zien. Vond het wel grappig dat ik de meesten aan de kids herkende .
Sarah was van alle idrukken ook vrij snel moe dus wij zijn ook kort na 1 uur weggegaan. Ze ligt nu lekker in haar bedje maar was in de auto ook al snel in slaap.

Later vandaag of morgen zal ik ook wat foto's plaatsen.

Groetjes Marc, Tamar & Sarah

hihi lees het nu even terug en we zijn dus ond 2 uur weggegaan...

groetjes Tamar

LEUK! Feline lag al aan het eind van het parkeerterrein te slapen!
Nu ligt ze ook even, maar hoor haar spelen, dus hier slapen wordt niks meer.

Baalde alleen een beetje dat het eten zo slecht geregeld werd, dat was wel jammer. Verder super dat de kleine kinderen apart konden spelen!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan