Hoe was de jonge gezinnenbeurs?

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik ga zaterdag naar de jonge gezinnenbeurs, maar nu vraag ik me af hoe jullie het hebben ervaren. Wat is een echte aanrader om te doen en wat niet? En wat was jullie algemene indruk? Voor ons wordt het de eerste keer dus dan heb ik een beetje een idee.

Liefs Tineke

hee

ook ik ben zeker benieuwd wij gaan as zondag voor het eerst na de beurs
en ben ook benieuwd hoe de echo,s daar zijn bijv wat zijn de kosten/3d
en kun je er normaal eten haha

hoor het graag

groetjes

Hoi Tineke
wij zijn gisteren geweest. De algemene indruk: DRUK!! Maar wel leuk hoor. Ze hadden leuke aanbiedingen, het is zeker de moeite waard om het beursboekje (ligt bij de ingang) na te kijken, er staan een hoop dingen in die je gratis kan ophalen, zoals een knuffel of cd.

Verder wel leuke stands, ook met leuke kraamkadootjes en kleding. Er werd wel weinig gratis weggegeven, dat is toch veel minder tegenwoordig. Wel goede aanbiedingen van bijvoorbeeld zwitsal en nutrilon.

Veel plezier!
Groetjes, Paulien

quote: mama Isis reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-11-2007 11:30:57'));

Hoi Tineke
wij zijn gisteren geweest. De algemene indruk: DRUK!! Maar wel leuk hoor. Ze hadden leuke aanbiedingen, het is zeker de moeite waard om het beursboekje (ligt bij de ingang) na te kijken, er staan een hoop dingen in die je gratis kan ophalen, zoals een knuffel of cd.

Verder wel leuke stands, ook met leuke kraamkadootjes en kleding. Er werd wel weinig gratis weggegeven, dat is toch veel minder tegenwoordig. Wel goede aanbiedingen van bijvoorbeeld zwitsal en nutrilon.

Veel plezier!
Groetjes, Paulien

hoi hoi paulien

dus het was wel de moeite waard om te gaan?
en weet je wat meer over de echo,s enzo daar?
nou hoor het graag van je

groetjes patricia

Hallo allemaal,

De jonge gezinnenbeurs was leuk maar erg druk ... heb nog nooit zo veel zwangere vrouwen en kinderwagens gezien pfffffffffft wist niet wat ik zag!
Er waren niet echt heel veel gratis dingen maar wel een aantal  oa een rompertje van Noppies bij de Ouders van nu stand.
Nou ja jullie moeten het zelf maar gaan zien best leuk.

De echo kun je bij de Kinderen stand laten maken voor 20 euro het is een 2d echo.
Maar toen wij aankwamen was de hele dag al volgeboekt en we waren er tussen elf en half twaalf.
Dus als je een echo wilt laten maken  moet je er vroeg zijn.
Er is nog wel een stand waar ze een echo doen met foto's en dvd maar die is vanaf 50 euro dus dat is nog al wat.

Al met al hebben we  een leuke dag gehad we hebben het hartje van de baby weer even gehoord het klonk weer geweldig!

Ik ga nu lekker in bad liggen en vroeg naar bed want ik ben kappot!
Voor de dames die nog gaan veel plezier! I
Ik zou het leuk vinden om te horen hoe jullie het vonden.

Groetjes Dankbaar

Hey meiden
Ik ben gisteren ook geweest met een vriendin en inderdaad druk druk druk ! Ik werd een beetje gek van al die buggy's en wandelwagens (was blij dat ik mijn dochters thuis had gelaten) Als je gebruik wil maken van het bonnenboekje dan moet je dat als eerste doen want we kwamen om 13.00 bij een stand aan en daar waren de gratis spullen al op. Oa de gratis cd van groter groeien. Inderdaad de echo was bij ons ook al heel de dag volgeboekt.

Ik heb wel veel leuke aanbiedingen gekocht. Hoe later op de dag hoe goedkoper sommige werden ( zo heb ik 2 dekbedovertrekjes voor € 5 )

Wel leuk maar nogmaals druk. We hebben 30 min in de rij gestaan voor een broodje.

Veel plezier voor degene die nog gaan.

Hoi dames,

Wat een drukte zeg, niet normaal! En waar je echt gek van werd was al die kinderwagens en buggy's. Wij waren voor 10uur daar en toen kon je al naar binnen.

De pretecho was om 10.10 uur al volgeboekt, wat niet raar is als de deuren al voor 10uur open gaan. De gratis dingetjes moet je inderdaad meteen ophalen anders zijn ze weg. En verder hadden ze leuke aanbiedingen.

Heb een luiertas voor 1euro. Een badcape voor 2euro. Een boxkleed voor 12,50euro. En bij difrax en zwitsal hadden ze ook leuke dingetjes!

Kortom een geslaagde dag, maar niet echt voor herhaling vatbaar.

Groetjes Tineke

hoi hoi

wij gaan dus morgen na de beurs
maar hoelaat gaan de deuren nu precies open dan?
aan de ene kant wil ik wel een echo laten maken weer leuk om mn kleine meid ff te zien,maar aan de andere kant vind ik het ook jammer geld
we hebben namelijk met 17weken een pretecho gehad maar omdat de echovrouw(haha)niet met zekerheid kon zeggen wat het nu echt werd mogen we aanstaande donderdag terug komen
inmiddels hebben we ook de 20weken echo gehad en we weten nu zeker dat we een meisje krijgen ach ja ik zie het morgen wel haha

groetjes patricia

Terug
Bovenaan