Hoe was de Kerst?

Hoi meiden,

hoe was de eerste Kerst met je zoon / dochter? Wij hebben heerlijke dagen gehad. 1e Kerstdag lekker samen ontbeten in bed (we zetten Tijn dan in een kratje tussen ons in tegen alle kruimels) en hij smult lekker mee. Daarna borstvoeding en samen weer in slaap gevallen. Heerlijk!
's Middags naar goede vrienden waar we met een club mensen bij elkaar waren. Tijn was erg lief en heeft heerlijk gespeeld.We hebben gegourmet en Tijn heeft lekker meegesmuld (wel moeilijk zijn eettempo bij te houden met zulke kleine pannetjes...) Om een uur of 9 werd hij moe en hebben we hem met slaapzak in de maxi-cosi geladen waar hij binnen 2 straten sliep.
Gisteren bij mijn ouders geluncht en daarna samen naar mijn broertje gereden. Tijn daar direct in bed gelegd en voor het eten weer eruit gehaald. Eerst even spelen en toen samen aan tafel, waar mijn broertje erg uitgebreid gekookt had. Tijn vond het allemaal erg gezellig en toen we klaar waren met eten kwamen we erachter dat we (hij ook !!!) 2 uur aan tafel hadden gezeten...
Heerlijk, als je kind het naar zijn zin heeft... Het klopt wel.

Ben benieuwd naar jullie dagen!

groetjes Natasja

Hoi Natasja

Nou, onze dagen zagen er iets anders uit...ik was/ben ziek en heb me echt met veel wilskracht en een gezinsverpakking paracetamol langs de visite moeten slepen (want ja, afzeggen voor kerst doe je toch ook niet zomaar)
Daarnaast zat Noah in een groeisprongetje en was hij echt HYPERACTIEF en onberekenbaar. Het ene moment lief spelen en dan ineens weer huilen (brullen) en jengelen om niets. Niet willen slapen; ineens weer midden in de nacht een flesje willen.. pfff... we hadden het er echt zwaar mee, zeker in combinatie met dat ik me zo beroerd voelde en eigenlijk alleen maar rust wilde!

Best jammer allemaal want ik had me enorm verheugd op de eerste kerst met onze kleine kanjer. Maar goed, voor oud en nieuw gaan we het beter aanpakken. Geen visite, lekker met z'n drietjes in joggingbroek op de bank. Misschien als Noah lekker ligt te slapen dat we nog even bij de buren langs wippen voor een borrel, dan kunnen we de babyphone gewoon meenemen.

Eneh, gelukkig komen er nog een heleboel kerstfeestjes met onze kleintjes, dus we kunnen alle schade nog ruimschoots inhalen ;-)

Liefs, 10e

Ppfff, wat balen zeg! Ben je nu weer een beetje opgeknapt? En hoe doet Noah het nu? Tijn is sinds vanmorgen een en al snottefrot. Oogje dichtgeplakt, blijft maar prut uit komen. En flink hoesten... Is er gelukkig verder wel vrolijk bij. (ik had dat de vorige week, sta er dus niet zo heel gek van te kijken)
Wel lekker vooruitzicht, oud en nieuw samen, lekker niets hoeven. Wij krijgen mijn broertje hier. Zie er ergens wel een beetje tegenop, maar goed, als ik moe ben (ben zo doodop de laatste tijd, zwangerschap...) kruip ik gewoon in bed en vermaakt mn man ze maar hoor... (als ze me om 12 uur maar wakker maken, ben er al eens dwars doorheen geslapen, maar was toen ziek)

Fijne oudjaarsavond, geniet ervan!

liefst trug

Natasja

Wij hebben ook fijne dagen gehad al is het wel merkbaar dat de kids even uit hun normale ritme zijn geweest. Wij zijn erg van de rust regelmaat en reinheid dus vandaag iedereen weer lekker in het ritme.

gr.Ing

Terug
Bovenaan