hoe was de laatste controle en wanneer volgende????

hallo allemaal,

even een topic uit nieuwsgierigheid
afgelopen woensdag heb ik met 17wk3dg weer een controle bij de VK gehad en alles was super!! buik en beebje goed gegroeit, zelf 2 kg afgevallen, bloeddruk perfect.

nu ben ik benieuwd, wanneer was jullie laatste controle en wanneer is de volgende???
ikzelf mag de 29e voor de 20weken echo, spannend....... ik wil niet weten wat het gaat worden, dat laten we een verrassing. dan 15 juli weer controle VK.

Ben benieuwd!

Liefs Sylvia
17wk5dg

Hoi hoi,

Hier nu 17 weken en 2 dagen zwanger. Afgelopen dinsdag op controle geweest en ook alles prima! Heb 25 juni mn 20-weken echo en moet 7 juli weer terug naar de verloskundige. Heb jij ook dat je echt van bezoek naar bezoek leeft,hihi.

Kan niet wachten om de uk weer te zien! We hebben trouwens 13 juni nog een pretecho en dan horen we hopelijk ook wat het geslacht is. Ben echt te nieuwgierig

kus

Hoi,

Ik  ben afgelopen dinsdag met 17 weken op controle geweest. De baby ligt onderin tegen mijn bekken aan. Hij/zij maakt het goed. Ik ben zelf 500 grm aangekomen dus vind het nog wel meevallen.

26 juni mogen we voor de 20 weken echo en wij willen wel weten wat het wordt. Ik denk zelf een jongen dus kan niet wachten om hem weer te zien. Ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook goed dus ga ik er gewoon vanuit dat wij weer een jochie krijgen. 30 juni mag ik weer op controle bij de verloskundige. Ik vind het zelf erg snel gaan nu dus geniet van iedere moment.

Cato: veel kijkplezier de 13e. Laat je ons weten wat het wordt of hou je het nog geheim?

xxx Jacy 17w + 4d

Hoi,

Ik ben gisteren naar de VK geweest voor controle. Tot nu toe was alles prima, dus ik maakte me vooraf totaal geen zorgen. Tot mijn grote schrik kon de VK in eerste instantie echter geen hartje vinden. Na een kwartier zoeken door mijn hele buik besloot ze om me door te sturen naar het ziekenhuis voor een echo. Bij de laatste poging hoorden we het hartje echter toch ineens heel zacht/in de verte kloppen. Omdat het tempo van de hartslag normaal was is er nu volgens de VK geen reden meer tot bezorgdheid. Wel merkte ze op dat het kindje op een vreemde plek lag (heel hoog in mijn buik). Ik moet nu gewoon weer over 4 weken terugkomen, maar voel me behoorlijk onzeker. Over 3 weken de 20-weken echo. Ik vrees dat ik pas gerustgesteld ben als ik met eigen ogen heb gezien dat alles oké is.... Zijn er meer die dit hebben meegemaakt?

Groetjes,
Anne

Terug
Bovenaan