hoe was dit bij jullie????

Hallo damens,

Ik heb een vraagje aan alle zwangere vrouwen. Ik heb zondag mijn nod en heb last van zere borsten, misselijkheid, opgeblazen gevoel vooral na het eten heel erg boeren en nog misselijker worden, duizeling, erge moeheid maar alles komt in vlagen. Zo is het er en zo is het ook weer weg.  Nou vraag ik me af hoe jullie je in het begin van de zwangerschap voelde nog voor jullie nod. Ik weet dat niet iedereen hetzelfde is maar ben gewoon benieuwd naar jullie ervaringen. Ik hoop natuurlijk van harte deze maand zwanger te zijn en vanaf volgende week bij jullie te mogen komen kletsen! Duimen jullie voor me? Liefs isa.
 
Hoi Isa,

Ik vind het nog wel erg vroeg voor die kwaaltjes maar het kan natuurlijk wel.
Ik voelde wel mijn borsten maar die voelde ik altijd als ik ongi moest worden. Pas 1 dag na mijn nod werd ik misselijk en zo.

Ik hoop voor je dat het raak is maar de sympotonen van een zwangerschap en een menstuatie liggen erg dicht bij elkaar, ik weet dat ook als geen ander.

Veel succes en ik zal voor je duimen!

Groetjes Po
 
Hoi Isa

Het is natuurlijk geen graatmeter,maar ik had direct last van alle kwaaltjes die jij benoemt.
En dan nog zeker drie weken wachten voor je een test kan doen
Was eigenlijk niet nodig geweest,want ik wist het al vanaf de eerste dag dat ik zwanger was.
Hele pijnlijke borsten,en veel last van boeren.
Het is wel mijn derde zwangerschap,misschien maakt dat ook nog wat uit.
Hopelijk is je gevoel goed en mag ik je over een aantal weken feliciteren.

Groetjes Karin
 
Kind, doe nou gewoon die test!!
Ook al is het nog vroeg, als je al vroeg die kwaaltjes hebt; misschien heb je dan ook al snel het hcg hormoon aangemaakt! Geeft vast rust!!
 
Terug
Bovenaan