Hoe was het bij de intocht van Sint?

Wij zijn eerst even boven op de zeedijk gaan kijken toen hij aankwam varen, maar daar was het erg druk met mensen en dan is het voor een peuter best moeilijk om te zien waar die pietjes nou eigenlijk lopen en de Sint was al helemaal niet te zien!
Gelukkig wisten we dat ze na aankomst naar de markt zouden gaan en besloten we er maar meteen heen te gaan. We hebben daar even op de Sint en zijn pieten gewacht, maar daarna konden we ze echt heel goed zien! Isabelle kreeg een handje van een piet en ze kreeg van verschillende pieten echt heel veel pepernoten! Het was dus een zeer geslaagde middag! Ze was helemaal niet bang voor de pieten. Daar ben ik wel blij mee, want dat moet je altijd toch maar afwachten. Ze zijn tenslotte nog best klein. Haar laarsje staat nu klaar om gevuld te worden! Ze heeft natuurlijk harstikke mooi gezonden voor Sint en zijn pieten...! hihi

Dus mama moet nu op zoek naar een mooi schoencadeautje...!!!!!

Groetjes Babybelle (jullie denken vast dat ik helemaal Sintgestoord ben!)
 
He Sintgestoorde,

Wij hebben t erg leuk gehad. Dennis wilde eerst niet mee, toen wel. En toen waren we in Noordwijk en was t lastig omdat Gijs nog sliep. Maar gelukkig bleef mijn moeders vriend thuis en kon Dennis fijn mee. En die heeft onwijs genoten met Feline in zijn armen. Kon ze alles super goed zien.
Mijn tante is piet, dus dat was erg leuk, Feline kreeg extra aandacht. Al vond ze het net als vorig jaar eng, alleen ging ze nu niet huilen!
Verder hadden ze last van de kredietcrisis, dus alleen kruidnootjes, geen schuimpjes!

groetjes Maris

ps binnenkort foto's en filmpjes op hyves, die heeft mijn zus gemaakt en moet ze nog mailen.
 
heey

Hier zijn we zaterdag naar het winkelcentrum geweest en daar zat sinterklaas op de grote stoel met allemaal pieten om zich heen.
Anne-Sophie was net een beetje in een slechte bui en dus aant huilen omdat ze iets niet mocht.
Kwam er een piet naar haar toe om te vragen wat er was en dat ze niet moest huilen. Ze schrok zo dat ze meteen stopte. Toen kreeg ze kruidnootjes en WEL schuimpjes. Verder liepen er door heel het winkelcentrum pieten die geregeld een handje snoepgoed uitdeelden ook aan onze meid.
Maar ze moet er weinig van hebben hoor. ZE zijn ook ZOOOO donker he.hihi.

Groetjes Marianne
 
Terug
Bovenaan