Hoe was het in de dierentuin?

Ik was trouwens nog wel ff nieuwsgierig hoe het in het in de dierentuin was?? Hebben jullie het leuk gehad? Het weer zat jullie wel heel erg mee trouwens!!
En zijn er nog foto's gemaakt??? Ben erg benieuwd!

heyhey!

't Was echt ontzettend leuk! Genieten hoor al die kleintjes! En erg leuk om de gezichten van iedereen te zien! Ben nu wel bekaf.. na de zoo zijn we nog lekker uit eten geweest (voor het eerst weer!!), Sam sliep zo lekker dat we daar van hebben geprofiteerd! Ben nu net thuis.. spullen opruimen en dan lekker slapen!!!
Er zijn fotoos gemaakt.. die komen nog wel denk ik! Zelf waren we zo stom om een camera mee te nemen met een batterij die leeg was... strakke actie!

Groetjes, Margreet
Theo en Sam!

Ook wij hebben erg genoten! Kyna zelfs zo erg, dat ze 2x vergat om naar de wc te gaan...  Gelukkig was Joeri (mijn vriend) ook mee en heeft hij zich met Kyna en haar natte broeken bezig gehouden.
Wij zijn ook uit eten geweest, bij de Mac!  Uiteindelijk waren we pas om half 8 thuis en toen kon ik de 2 meiden op bed leggen, want Joeri moest om kwart voor 8 weer voetballen! Lynn was overdag erg lief, maar kwam net moeilijk in slaap, ben wel 10 x heen en weer gelopen om haar speen weer in haar mond te stoppen. En ze dronk ook meer dan normaal. Dus ik denk dat ze wel onder de indruk was van die drukke dag!

Ik vond het erg leuk om de gezichten achter de namen te zien, sommige had ik wel op een foto gezien, maar in 'real life' is het toch heel anders. Eigenlijk wel grappig als ik het vergelijk met het clubje van de zwangerschapsyoga: daar zie je ze voordat je ze eigenlijk echt leert kennen en hier leer je iedereen eerst kennen en dan pas zie je ze.

Als ik het zo allemaal lees dan baal ik wel dat wij er niet bij waren. Ach, volgende keer dan maar he....in ieder geval...ik neem aan dat er een volgende keer komt?
Was het niet onwennig? Of viel dat wel mee?

Ja, het is wel een beetje onwennig, ik moet ook zeggen dat ik me best rustig heb gehouden, maar dat komt ook omdat ik een beetje dialectdoof ben: ik moet soms echt moeite doen om een ander te verstaan, als diegene niet HARD, plat Rotterdams praat. Haha, dat is namelijk wat ik gewend ben en als ik eenmaal op mijn praatstoel zit, kan ik er ook wat van . Maarja, dat is niet echt iets wat ik als eerste indruk mee wil geven, ik heb mijn looks ook al niet zo mee en wil niet meteen de aso-bitch van het forum worden.
Maar ben stiekem dan toch ook weer nieuwsgierig naar wat voor indruk ik dan wel heb achtergelaten....

Hee dames!

Nu baal ik ook dat ik er niet bij was! En dan zijn er ook nog onderwerpen verdwenen van het forum...

Ben erg benieuwd naar de foto's. Ik snap wat je bedoelt Pliep! IK hoop dat het ijs uiteindelijk gebroken was. Volgende keer ga ik graag mee!

Groetjes!

Ik vond het ook heel leuk om iedereen te zien. Hee pliep, je hebt een goede indruk achter gelaten hoor. Ik vond altijd (sinds ik je foto heb gezien) dat je op iemand leek die ik ken, Frans zei dat meteen toen hij jou en Kyna in het treintje zag zitten. Het spijt me dat ik niet plat rotterdams praat, ik heb mijn best gedaan Nederlands te praten met zo min mogelijk Brabantse invloed (hihi).
Ik vond het zeker voor herhaling vatbaar, dus er komt echt nog een tweede kans voor al die andere ladies.
Patricia

Ook wij vonden het erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Yara viel gisteravond als een blok in slaap en ik heb dus ook erg lekker geslapen. Gelukkig vond ze het niet zodig om de nacht daarvoor te herhalen.    Pliep, dat van je looks valt toch reuze mee? Ik vond trouwens die piercing van Joeri erg top. Ik probeer eef al tijden voor zo'n piercing over te halen maar dat wil ie alleen als ik er een laat zetten in mn tong.  Ik wil dat eigenlijk al heel erg lang maar ben echt een schijterd, ik durf niet  Ben bang voor de pijn maar als ik er nu over nadenk heb ik wel meer doorstaan tijdns de bevalling  Ik denk dat Evert stiekem ook niet durft anders had ie hem al lang laten zetten (hij wil hem namelijk wel)  Lekker onduidelijk zo, ben ik nog te volgen?  

Terug
Bovenaan