hoe was het ook al weer?????????

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik lees de laatste tijd heel veel dat jullie weten waneer je je eisprong hebt door het slijm wat jullie verliezen. Ik koop eigenlijk elke maand ovluatie testen maar dat loopt best in de papieren en dat slijm krijg je van de natuur, maar hoe zat het nou ook al weer precies? moet het slijm wit zijn of wat dikker? ik heb eigenlijk nooit geen afschijding behalve dan rond mijn eisprong waarschijnlijk. en dat is dan nu. ik verlies nu een beetje slijm, is dit genoeg of moet het aan meer eisen voldoen??

suc6 allemaal
natasjaha

Hoi,

Net voor en tijdens je ovulatie heb je ander cervixslijm. Het is doorzichtiger (rauw ei-achtig) en je kunt er draden mee trekken. Dat klinkt raar, maar zo is het nu eenmaal.
Ik verlies ook niet/nauwelijks slijm maar rond de ovulatie zie ik wat meer slijm op het wc-papier. Als je het tussen 2 vingers doet of gewoon op het wc-papier kun je er draden mee trekken.
Normaal heb je stug slijm, maar in de vruchtbare periode wordt het wat vloeibaarder zodat de zaadjes er beter door kunnen, vandaar dat je er meer van verliest. Sommige vrouwen schijnen hele "klodders" te verliezen. Bij mij is dat niet zo, ik moet het écht zoeken.
Zo zie je maar weer................. alle vrouwen zijn anders!

Hopelijk heb je hier iets aan....... SUCCES!

SUUS

Hoi Suus

Bij mij was dat ook nooit zo - qua klodders - maar vanochtend dus opeens wel. Ik schrok me rot; een hele klodder doorzichtig met een lichtroze tint.
Het kan dus per maand verschillen.

Martine

Terug
Bovenaan