hoe was het??

A

Anoniem

Guest
nou de titel zegt t al
hoe was t uitje vandaag???
ben benieuwd volgende x wil ook graag mee
leuk leuk leuk
ben erg benieuwd naar de reacties en natuurlijk de foto's hihi
kom maar op
liefs sandra mv annique

Ik vond het erg gezellig!
Maar ga nu even eten met de kleine man, hebben er 2 uur over gedaan hihi lekker in de file

Het was echt reuze gezellig. Jammer dat veel van jullie niet mee konden. We hadden prachtig mooi weer en we hadden allemaal gezellige kids meegenomen, die na vandaag echt als een roosje zullen slapen, tenminste als ze nog niet in de auto al hun belevenissen hebben verslapen. Ik moest zo lachen om Milan die lag op de parkeerplaats al te slapen en opeens hoorde ik achter me dat Jorick lag te snurken dus radio iets harder maar toen begon Milan op eens ook te knorren, dus bij mij in de auto was het heerlijk rustig de reis terug.
Het was echt heel leuk om alle meiden nu eindelijk eens Live te zien en het viel echt niet tegen, we hadden een gezellige club meiden die het park op zijn kop zette.
Geer en Goor waren ook in het park zoals je al had gezien op de foto. Jorick vroeg of hij met Gerard op de foto mocht en deze zei ja, maar toen hij al die rennende dames zag, schrok hij toch wel, maar we hebben toen nog wel een hele leuke groepsfoto met Geer en Goor gemaakt....

Het was heel geslaagd en voor herhaling vatbaar

Hoidiehoi

Ik ben er ook weer inmiddels.
Stef ligt al in bed...kon zijn oogjes niet meer open houden..
Ik trouwens ook niet.

Ik vond het ook super-gezellig! Echt voor herhaling vatbaar hoor!
We hebben niet zo veel van het dierenpark gezien, maar hebben toch nog kans gezien om in de docu-soap van het park te komen. Dit zal aanstaande woensdag te zien zijn... Ik met mijn grote waffel vol in beeld...haha

Anyway...het viel zeker niet tegen! Dus, volgende keer moet iedereen mee hoor! En als ik dan ook weer een beetje normaal kan lopen....wordt het helemaal leuk! hihi

Liefs Annet

Het was erg gezellig en het weer was prachtig. Voor herhaling vatbaar dus.

Groetjes sandra

Leuk dat het gezellig was, jullie hadden inderdaad mooi weer!

Ben wel benieuwd naar die foto's!

Ook een foto gemaakt met jullie allemaal  door elkaar voor de prijsvraag "welke baby hoort bij welke mama??

Volgende keer weer naar een dierentuin?

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hoi hoi,

Het inderdaad errug leuk en gezellig en het weer zat ook mee....Echt voor herhaling vatbaar met nog meer mama'sen hun kids...Echt een aanrader!

Groetjes Kitty en Tess.

Terug
Bovenaan