hoe was jullie moederdag????

hoi meiden,

hoe was jullie moederdag gisteren????
zijn jullie ook allemaal lekker verwend????
mijn moederdag was geweldig , we waren zaterdag al naar mijn moeder geweest zodat we zondag alleen nog naar mijn schoonmoeder hofden te gaan en dan de rest van de dag zelf moederdag hadden......
ik heb van Bram een potje heerlijke parfum en een dove pakketje gekregen......en als klap op de vuurpijl komt morgen een groot kado!!!!! een hometrainer...... zo geweldig he
ik wil zo graag bewegen om mijn afvallen te blijven stimuleren want ik ben nu 10 kilo kwijt en het gaat nu gewoon een stukje langzamer wat ook logisch is natuurlijk en daarom leek mij een hometrainer zo geweldig......... en jahoor die komt   morgen!!!!
verder hebben we lekker genoten van het mooie weer en zijn we nog met z'n 3-en naar de kinderboederij geweest........
het was dus een geweldige dag

liefs ilona

Hoi Ilona,
nou jij bent flink verwend! En wat gaat het goed met afvallen, helemaal top.
Ik ben zelf helemaal niet verwend, mijn vriend is niet zo creatief met moederdag. We gaan binnenkort naar Centerparcs dus hij zei gister nou dat is toch een mooi moederdagcadeau. . . . .(heb ik zelf geboekt)
En dan ging hij ook nog naar de voetbalwedstrijd van Feyenoord dus was de hele dag niet thuis.
Maar ik heb evengoed een leuke dag gehad hoor. Mijn ouders waren hier en nog 2 kennissen en toen hebben we in de tuin van het zonnetje genoten en lekker gebarbequed (nou zo schrijf je het niet, maar jullie begrijpen het wel)
Was erg lekker.

Groetjes van Sonja

hoi hoi,
nou ik heb ook een geweldige dag gehad gisteren! Naast moederdag hebben we ook ons 10 jarig huwelijk gevierd.
i[k had al een rekeningg gevonden van een boek dat Marc speciaal voor me gekocht had, en daar baalde hij onwijs van. Maar hij heeft ne toch weten te verrassen met een ontbijt via een ontbijt service. Het was echt super luxe en heel erg lekker!
Ik moest verplicht op bed blijven liggen 'ochtends en later kwam hij met Sarah naar boven. Sarah met haar knutsel cadeau van het KDV en hij met het boek en een grote doos vol met dat lekkere ontbijt! Helemaal goed dus!
Verder hebben we een lekkere ochtend met zijn 3en gehad en 's middags hadden we nog een verjaardag met BBQ. Dus was echt een leuke dag alles bij elkaar.

groetjes Tamar

we hebben gister mn verjaardag gevierd,dus de moeders kwamen hier op bezoek(lekker makkelijk),dus heb allemaal kado,s gehad,maar van anouk een tekening en een mooie bos bloemen.andere kado,s waren voor mn verjaardag haha.

het was mooi weer dus lekker buiten gezeten.

gr petra

Hoi,
Ook hier een leuke dag gehad..wel met bezoekjes aan de beide moeders..
Maar ik kreeg ook ontbijt op bed..en papa stond zowaar vroeg op..haha
Verder heb ik  Pandora bedeltjes gekregen voor aan mijn armband..en heerlijk.....een houten ligstoel voor in de tuin, met een lekker kussen erin!
Genieten dus..En van de oudste twee kids een knutsel van school..altijd erg leuk!
We hebben lekkere broodjes met een snack gegeten s'avonds..hoefde ik niet te koken!

Vakantie voorbij nu..en weer gewerkt..ppfieuw!
Valt tegen na al die lekkere dagen!
Gr Rina

Ik heb ook een hele gezellige moederdag gehad. S ochtends werd ik""gewekt"met een moederdag ontbijt (natuurlijk was ik al wakker van het lawaai in de keuken, hihi) toen kwamen ze allemaal naar boven met de zelfgeknutselde kadoos. Ik kreeg van Eline een heel mooi geverfde beker, en van de oudste een mooie broche, zelf gemaakt.

's middags zijn we naar mijn schoonmoeder gegaan en hebben we daar lekker gegeten en gedronken.

Wij doen verder niet aan "gewone" cadeaus. De kinderen knutselen wat, en papa maakt samen met de kindjes het ontbijt. Verder niet.

Gezellige dag gehad.. 's ochtends van mijn dochter een hartje gekregen waar ze zelf op geverfd had (op KDV) en samen met papa hadden ze nog een kadootje uitgezocht..een mooi fotolijstje (waar een foto van mij en mijn dochter in komt) en een 'Fee' die wilde ze perse hebben..hahaha..
Wel beneden gegeten maar papa heeft het ontbijt klaar gemaakt.

In de ochtend nog naar de schoonfamilie en in de middag naar mijn ouders (wonen allemaal lekker dichtbij, dus ook op de fiets) en toen Jennifer haar middagdutje had, ben ik heerlijk in de tuin gaan liggen en gewoon in slaap gevallen hahaha... en manlief lekker ploeteren in de tuin..hmmm zo zie ik dat graag..hahaha..

gr. Ilone

Nou mijn moederdag was behoorlijk saai!! Ik heb ook niets gehad, maar dat hadden we afgesproken, ik vind het leuker als Jesse iets maakt voor me....maar mijn man is niet zo creatief!

Heb wel een kus van hem gehad en een knuffel, dus dat was voldoende voor me!! Maar verder heb ik dus moeten werken en heb ik de hele middag bij de Kuip gezeten om mee te maken dat Feyenoord dus verloor!! hahaha, maar goed, 's avonds waren wel mijn moeder en schoonmoeder bij ons, die hebben van ons een kleinigheidje gehad en verder was de avond dus wel gezellig!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan