Hoe was jullie (paas)weekend??

Wij zijn zondag naar mijn ouders geweest, brunchen! Mmmm lekker warme broodjes, verse jus, eieren, warm vlees...
Sonja bakker voor 1 keer even een klein beetje anders gedaan haha.. Ik heb er wel op gelet hoor, ik wil het wel gewoon blijven volhouden want het gaat nu zo lekker.
Ik heb s'morgens alleen wat yogurt gegeten en smiddags 2 bruine (warme!) broodjes, 1 met (30=!) kaas en tomaat komkommer en 1 ei en 1 met warm vlees (kip hawai).
Dus toch nog een beetje sonja proof! haha
Rond 17.00 uur zijn we naar mijn oma gegaan, daar heb ik nog 2 broodjes gegeten, en toen we thuis kwamen (rond 21.00 uur) hadden we honger (lees: zin in iets lekkers, iets warms!) ...pfff...mijn vriend is toen naar de snackbar gegaan en heeft zich daar wat gegeten, hij vond het zielig voor mij om het thuis op te eten waar ik bij was. Ik heb een appeltje gegeten hahaha goed he!
Ik ging gisteren ochtend op de weegschaal staan en....ben deze week gewoon 1,3 kilo afgevallen! Weeg nu 69.6!!! Whahaha eindelijk die 6 op de weegschaal, heerlijk! (we moeten vaker lekker brunchen geloof ik haha)
Ons dochtertje had van mijn ouders nog een super leuk bedpakje en zwembroekje gekregen, omdat we de eerste week van mei op vakantie gaan. Zo schattig...
En van mijn oma had ze nog een paasei met snoepjes en geld.
Gisteren had ik een fruitdag..blehhh...en dat op tweede paasdag!
Had eerst die dag willen ruilen met een andere dag deze week, maar omdat we toch niet echt wat van plan waren gisteren heb ik het toch gisteren maar gewoon gedaan. Ben nu blij, want nu ben ik er vanaf! haha!
We zijn wel nog even gaan wandelen, naar intratuin gelopen, maar verder niets bijzonders gedaan. Gewoon lekker van ons dochtertje genoten!

En vandaag heb ik onverwachts vrij! Moest eigenlijk werken vandaag en donderdag maar kreeg gisteren telefoon dat er een aantal afmeldingen waren op het kdv (denk ivm pasen en vakanties) dus ik hoefde niet te werken deze week.
Ik vind het nu nog wel stiekum even lekker, voor het inkomen maakt het niets uit, krijg de rest aangevuld door het uwv  en vind het eigenlijk wel fijn om weer even lekker thuis te zijn. Ook voor mijn dochtertje, want het was al best een druk weekend, dus vandaag even lekker thuis.
Vanmorgen was ook heerlijk, normaal had ik om 6.00 op moeten staan,nu ben ik blijven leggen totdat mijn dochtertje wakker werd om half 8...mmmm...hahaha

Zo, nu ga ik eens even stofzuigen en de as opvouwen en dan lekker douchen. rond 12.00 uur zal de kleine wel wakker worden dus dan weer lekker met haar genieten!
En als zij dan weer in bed ligt moet ik heeeeeeel veel strijken ... maar ja, dan is dat ook weer gedaan!

Hahaha het is te merken he, dat ik vrij heb....wat een verhaal! Tja, zo heb je ineens heel veel tijd over..hihi..

Nou, fijne dag nog allemaal!!!
Groetjes 4dec

Hoi,
Wij hebben een rustig weekend gehad. Zondag bij mijn ouders gaan eten, was erg gezellig en Chloë vond dat ook. Ze houdt echt van drukte om haar heen en zit dan hard mee te kletsen.
Gisteren zijn we lekker thuis geweest. Papa is nog even met de kids bij zijn ouders geweest, maar dan gaat mama nooit mee!
Nu nog een dagje thuis en morgen weer werken. En ik heb al gestreken, maar moet nog veel meer doen in het huishouden. Maar dit forum werkt zo verslavend! Dan denk ik ;
"Ik kijk heel even" en voor je het weet zit ik zo weer een uur achter die computer!
Trouwens heel knap hoor 4dec dat je het zo goed vol houdt.
Groetjes Sil

Hoi allemaal,

Hier een lekker druk weekend. Zaterdag zijn mijn ouders geweest. Die wonen 80 kilometer bij ons vandaan dus als ze mijn zoontje zien wordt ook echt alles er uit gehaald wat er in zit. Pfffft....ik vind dat best wel eens moeilijk. Ik snap wel dat ze blij zijn om hem te zien. Maar het is dan zo druk voor hem. Zaterdagavond was hij zo moe dat hij ging huilen toen hij in bed lag. Dat doet ie anders dus nooit.

Zondag zijn we dus lekker thuis gebleven. Ik vond het wel jammer want wij zijn christen en gaan altijd naar de kerk, maar omdat Efraim zo moe was moesten we gewoon thuis blijven. Althans ik dan, mijn man is wel geweest.
s'Middags lekker gewandeld in het zonnetje  en sávonds lekker gegeten.
Ik had de box bij de tafel geschoven en daar de wipper in gezet. Hij vond het super en heeft heerlijk zitten smullen van de broccoli. Aan het einde zat het overal. Hahahaha...

Gisteren zijn we bij mijn schoonouders geweest. Ook wel gezellig maar ik vind het gewoon moeilijk om grenzen aan te geven. Ik vind bijv. dat ie naar bed moet en dan zegt schoonma: 'Nu al??? Hij is er net?'
Ik word daar zo onzeker van. Pffff.... ook al weet ik dat hij echt moe is en moet gaan slapen.
Zucht...ach ja... het is denk ik voor heel de familie even wennen, zo'n kleintje.

We hebben vorige week trouwens een was-droogcombinatie gekocht. Ik weet niet wat ik mee maak. Ik haal mijn was gewoon droog uit de machine. Heerlijk. Ik had er echt een hekel aan om al dat kleine spul op te hangen. Maar dat hoeft nu dus niet meer.
Geweldig!!!
Maar het strijken blijft...helaas.

Lekker, 4 dec. dat je deze week vrij bent. Geniet er maar lekker van!
Hopelijk is het lekker weer!

Hoi,

Gisteren weer gewerkt, maar vandaag alweer een vrije dag, dus weer tijd om op het forum mee te doen.
Wij hadden ook best een druk paasweekend, maar wel gezellig.

Zaterdag zijn we eind van de middag naar Leeuwarden gereden (wij wonen zelf in Almere), naar m'n zwager en schoonzusje. Daar hebben we lekker gegeten (boerenkool, de laatste van het winterseizoen) en 's avonds hebben we met z'n vieren naar de nieuwe James Bond film gekeken (die had m'n man via een collega gekregen). Na de laatste voeding (rond twaalf uur) zijn we naar bed gegaan.

De volgende ochtend zijn we na een kop koffie en een plak suikerbrood naar m'n schoonmoeder gegaan (die woont ook in Leeuwarden). M'n andere schoonzusje en zwager waren daar ook al met hun dochtertje van bijna 2. Eerst koffie met mini-gebakje (tsja, m'n schoonmoeder roept altijd dat ze zo graag wat wil afvallen, maar echt altijd als we daar komen is er wel gebak en andere lekkere dingen...en ze doet zelf ook gewoon mee...). Daarna paasbrunch (we hadden haar ook al gezegd dat als we brunch doen dat we dan niet eerst nog apart koffie met gebak hoefden, maar ja...), allemaal lekkere broodjes, vis, vlees, fruit, sapjes, etc. En natuurlijk weer veel te veel, dus daar kan ze de hele week nog van eten...
's Middags zijn m'n man en ik met Hannah lekker wezen wandelen terwijl de rest liever binnen bleef zitten (mannan voor de tv, want er was formule 1 op en de vrouwen kletsen aan tafel). Eind van de middag ging de rest al naar huis en wij zijn nog een hapje blijven eten en daarna ook naar huis gereden.

Tweede paasdag zaten we om 10 uur in de auto naar Brabant, op weg naar mijn ouders. Daar waren we rond 11 uur. Eerst nog even bij hun thuis Hannah een voeding gegeven en daarna naar de golfbaan waar m'n broertje werkt voor nog een paasbrunch. Goede vrienden van m'n ouders die een paar huizen verop wonen waren ook mee en ook het vriendinnetje van m'n broertje.
Hannah heeft zich voorbeeldig gedragen gelukkig (was toch wel erg benieuwd hoe dat zou gaan). Eerst heeft ze bij mij en m'n man op schoot gezeten en toen ze dat beu was hebben we haar in de kinderwagen gelegd, waar ze nog een hele tijd wakker in heeft gelegen, maar wel rustig was. Ze lag gewoon lekker te kletsen enzo. En op een gegeven moment is ze toch nog in slaap gevallen.
Na de brunch zijn we daar nog lekker uit de wind op het terras gaan zitten met een drankje. Hannah werd op een gegeven moment wel weer wakker. Ik heb haar toen binnen ergens in een rustig hoekje weer een voeding gegeven en daarna was ze weer tevreden en heeft ze weer lekker bij ons op schoot gezeten.
Daarna zijn we weer naar m'n ouders gereden en hebben daar nog een stukje gewandeld en na het avondeten zijn we weer naar huis gereden. Kwart over acht waren we weer thuis.
Druk weekend dus. En gisteren moesten we ook allebei weer werken en ging Hannah naar de oppas.
En nu geniet ik lekker van m'n vrije dag. Het wordt mooi weer vandaag, dus straks lekker met Hannah naar buiten denk ik.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Terug
Bovenaan