Hoe was jullie Sinterklaasavond?

Nou, om te beginnen was het hier helemaal top!
Kids erg gezellig, en de Sint die we hadden ingehuurd was echt superleuk, met twee pieten..
Maakte er een mooi bezoek van, wat dingen uit het grote boek, en ze mochten op schoot, maar allemaal heel gemoedelijk, en ongedwongen..Sint met ervaring dus..haha..
Echt helemaal af!
Alleen nu komt het..ik dacht dat ik alles had opgenomen, maar nu bleek dat de camera niet liep...
Ik ben echt kwaad op mezelf..ERG!
Dit is zo dom, en zoooo jammer.

Maargoed, het zij zo..Gelukkig hebben we foto's.
Gr Rina

He Rina,

wij hebben ook echt een heerlijk avondje gehad!! Allemaal flink verwend en Benthe was ondanks dat ze last van haar tanden had (met koorts erbij) helemaal in haar element!!

Diede was wel onrustig, maar nadat wij haar lekker even in bad hadden gedaan, is zij ook lekker gaan slapen.

Vanmorgen rond half 9 werden de meiden pas weer wakker, dus dat was ons sintcadeau van de meiden!!!

Wij hebben wel een hoop foto's, jammer dat bij jullie de camera niet draaide!!!

Groetjes

hoi Rina,
zo dat is jammer zeg dat de camera niets opgenomen heeft. Gelukkig heb je idd foto's.
Hier was het een super leuke sinterklaasavond. Voor het eerst met bonken op de deur en pepernoten strooien haha je had dat koppie moeten zien!
De kids zijn lekker verwend zoals dat hoort en Sarah heeft vanochtend heerlijk met al het nieuwe speelgoed gespeeld. Shira zal er weinig van hebben meegekregen gok ik maar die heeft zich ook prima vermaakt :)

Op naar volgend jaar haha.

groetjes Tamar

Òooh wat balen van het filmpje! Gelukkig de foto's inderdaad...

Wij hebben het ook leuk gehad. Mijn ouders waren er en Mette vond de cadeautjes helemaal geweldig! Het was wel overweldigend merkte ik en ze wist niet zo goed met wat ze nu eerst moest spelen. Haar nieuwe pop scoorde het beste. Die sleept ze overal mee naar toe. Ze hebben allebei 1 wat groter cadeau en verder wat kleine dingetjes gekregen. Opa en oma hadden ook nog wat dingen mee waardoor het echt pakjesavond werd. Ik kijk al uit naar volgend jaar want dan snappen ze er nog meer van!

gr.Ing

Hai, wat zonde van de camera, volgend jaar weer een nieuwe kans!
Mijn vriend drukte op de deurbel, dus snel naar de voordeur en daar stond DE ZAK vol met cadeautjes!
Jesse vond het prachtig, ik heb alleen nog nooit zo snel tig cadeautjes zien uit pakken haha.
Jesse is ook flink verwend, met een trommel,fiets, duplospeeltuin(van mijn schoonouders)boekjes,keukentje,.

Gr Linda

Balen van die camera.... Wij hebben dat ook weleens gehad. Grrrrr.

Onze sint was errug leuk. De kinderen waren erg blij met de cadeautjes die ze hebben gekregen. Favoriet voor Eline is een prinsessenboek van V-Tech, en Ernie bij de dokter.
De oudste zijn favoriet is een R4 kaart voor zijn Nintendo DSI. Maw, een kaart waar je veel spelletjes op kan downloaden en een boek die hij heel graag wilde. Verder hebben ze nog wat kleine dingetjes gekregen, sloffen, sokken, toilettas, dat soort dingetjes.

Hierna zijn we gaan gourmetten. Haha, de broodmand stond bij Eline, maar die houd niet zo van korstjes, dus die had bij alle broodjes de binnenkant eruit gegeten en de korstjes weer teruggedaan in de mand.

Terug
Bovenaan